NI UN MINUT A IPURUA NI A LONDRES
Dembélé, un cas
"Quan arribo a un partit d'aquest calibre em baso en les certeses i no en l'expectativa", diu Valverde sobre la seva aposta per Paulinho i Aleix Vidal

marcosl42222643 soccer football champions league round of 16 first leg c180221001457 /
Ousmane Dembélé no va jugar ni un minut a Ipurua. Tampoc va jugar a Stamford Bridge, convertit ja en un cas. Per Valverde era qüestió de "certeses i no d'expectatives". Certesa resulta per al tècnic apostar sempre primer per Paulinho i després per Aleix Vidal com a primer canvi. Quan mira a la banqueta no pensa en el jove francès, el segon fitxatge més car de la història del club blaugrana, perquè li va costar 145 milions d'euros, incloses les variables.
"No és el moment de fer experiments ni tampoc de fer proves" (Valverde)
"Quan arribem a un partit d'aquest calibre em baso en les certeses que tinc", va insistir Valverde, recordant que "no és el moment d'experiments ni tampoc de fer proves". O sigui, a Dembélé li toca esperar perquè el tècnic no es vol exposar a posar-lo al camp sense saber el seu rendiment real. "Ha passat molt temps lesionat i per a un partit així els entrenadors apostem per les coses que coneixem i tenim vistes". I a l'exdavanter del Dortmund no se'l té gens vist. Ni tan sols Valverde l'ha vist. Per això, no va jugar.
El tècnic aposta per Aleix Vidal
Per Valverde no hi ha cap dubte. Prefereix Aleix Vidal i li toca al jove francès recuperar aquesta condició de "certesa" per al tècnic. Les dues lesions musculars que ha patit Dembélé han endarrerit, i molt, la seva incorporació a l'equip. L'exdavanter del Dortmund no ha jugat ni un sol partit complet en els primers set mesos de temporada. "Ha passat molt temps lesionat i per a un partit d'aquestes característiques els entrenadors aposten per les coses que coneixen i que tenim vistes més que una expectativa. Aleix també ens dona coses, un perfil diferent", ha reiterat Valverde.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos