DECLARACIONS DEL PRESIDENT
Bartomeu: "No volem que Neymar marxi"
El president assegura que el Barça renovarà al brasiler i que Messi guanyarà "aquest any tots els premis individuals"

Neymar amb Josep Maria Bartomeu en una roda de premsa. /
"No volem que Neymar marxi". Josep Maria Bartomeu, el president del Barcelona, ha sigut rotund sobre el futur de l'estrella brasilera. "És jove, volem que es retiri aquí", ha declarat el dirigent blaugrana al programa 'Club de la Mitjanit' de Catalunya Ràdio. "D'aquí a uns mesos parlarem de la renovació de Neymar. Ha de seguir i no només 3 anys sinó 5 o 10", ha afegit Bartomeu, anunciant, a més, que "tot pinta que Messi guanyarà aquest any tots els premis individuals". O sigui, segons el president, l'estrella argentina rebrà el trofeu de millor jugador d'Europa que entregarà la UEFA aquest dijous a més de conquistar a inicis del 2016 la seva cinquena Pilota d'Or.
Després de confirmar que el club treballa ja en la continuïtat de Neymar, que inicia ara la seva tercera temporada al Camp Nou, Bartomeu ha reiterat que "no es faran més fitxatges aquest estiu" sempre que "no hi hagin lesions greus". Però Luis Enrique, el tècnic blaugrana, estudiarà el mercat fins al 31 d'agost, data límit per reforçar la seva plantilla, encara que no pugui utilitzar cap jugador fins al gener per la sanció de la FIFA.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- El conflicte del Pròxim Orient Trump decideix implicar-se en la guerra contra l’Iran oberta per Israel
- Al delta del Llobregat Llum verda a un pla hoteler i residencial entorn de l’aeroport de Barcelona que el TSJC va tombar el 2020
- El problema dels estupefaents BCN tanca el primer club cannàbic de la seva ofensiva contra la droga
- Paolo Cotta Ramusino, físic i matemàtic nuclear: "Perquè l’Iran no desenvolupi l’arma nuclear, Israel no ha d’agredir altres països"
- Reforma de la llei Ultimàtum de Junts a Collboni pel 30% d'habitatge protegit: si no pacten abans d'agost, s'ajorna al 2028
- Obra social La Caixa vol arribar als 800 milions de pressupost el 2030
- II Fòrum del Mediterrani Muniesa (CaixaBank): "Europa avui o fa un pas o pot caure en la irrelevància"
- TRIBUNALS Aldama assegura que «segurament» apareixeran «més noms» per sobre de Santos Cerdán
- Club Entendre-hi + Animals i plantes Cop de calor als gossos: símptomes i com evitar-lo