FUTBOL INTERNACIONAL
Van Gaal ofereix a Valdés entrenar-se amb el United
El tècnic insta el meta català a acabar la seva recuperació a Manchester

Valdés, a les instal·lacions de la ciutat esportiva del Barça. /
Louis van Gaal ha ofert al porter Víctor Valdés l'opció d'acabar el període final de la seva recuperació entrenant amb els 'diables vermells', segons ha informat la web del conjunt anglès. L'exporter del Barça es troba en el tram final de la seva recuperació i el seu nom s'ha vinculat amb altres clubs com el Liverpool, l'Arsenal i el Mònaco.
Valdés, de 32 anys, podria acabar la seva rehabilitació supervisat per l'equip mèdic del primer equip del United, com explica la web de l'entitat de Manchester, on coincidiria amb Frans Hoek, l'entrenador de porters que també va acompanyar Van Gaal al Camp Nou.
Vuits mesos parat
Notícies relacionadesEl porter internacional fa més de vuit mesos que no juga per una lesió de genoll. En les últimes setmanes havia flirtejat amb el Liverpool, però no va arribar a un acord perquè els 'reds' pretenien fer-li un exhaustiu examen mèdic abans de firmar.
El comunicat del United no revela si després d'entrenar-se li oferiran la possibilitat de fitxar. Van Gaal va ser el tècnic que va fer pujar Valdés al primer equip del Barça.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables