Suárez, 90 minuts, dos gols
El davanter brilla en la còmoda golejada del Barça B a la selecció d'Indonèsia sub-19 (6-0)
Vermaelen, que també ha reaparegut i ha jugat 63 minuts amb el filial, ha marcat un gol

Suárez remata a porta en el partit amistós que va jugar amb el Barça B davant la selecció sub-19 d’Indonèsia. /
Ha estat el tercer partit de Luis Suárez amb el Barça. En el primer a penes van ser 14 minuts del trofeu Joan Gamper. En el segon ni se sap quant temps va jugar perquè el club va mantenir en secret aquest xoc d'entrenament amb un combinat de jugadors del primer equip i del filial. I en el tercer, un amistós del Barça B davant la selecció d'Indonèsia sub-19 (6-0), transmès en directe per televisió, però a porta tancada per al públic, el davanter uruguaià s'ha estrenat com a golejador. Ha marcat dos gols. Tots dos amb la cama esquerra. Un dins de l'àrea a la primera meitat (m. 11) i un altre des de fora de l'àrea (m. 67). Ha combinat bé amb el jove talent croat Allen Halilovic i ha completat, a més, els 90 minuts.
Ha estat, per tant, el primer partit íntegre de Luis Suárezcom a jugador blaugrana. Però no ha estat amb el Barça, com ell esperava, perquè la seva sanció expira el 24 d'octubre. Just avui, quan es compleix el seu tercer mes de càstig per mossegar l'italià Chiellini al Mundial, el davanter s'ha tornat a sentir futbolista. Envoltat de nens del filial i de nens indonesis que no eren rival, però disfrutant del futbol en un partit que s'ha disputat al camp número 7 de la ciutat esportiva de Sant Joan Despí.
En aquesta fàcil golejada del Barça de B d'Eusebio, amb dos gols de Luis Suárez, un de Vermaelen; un de Babunski, un d'Agostinho, i un de Rolón, també ha destacat el retorn del central belga. Feia tres mesos també que no jugava un partit de futbol des que es va lesionar amb Bèlgica al Mundial, en el segon partit de la primera fase davant Rússia. Només ha estat 31 minuts al camp. Avui, en canvi, ha disputat 63 minuts, malgrat que encara no té l'alta mèdica.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- 40 anys de ‘retorn al futur’ Un DeLorean es passejarà el dia 29 per Barcelona
- De ruta per LLancà Els camins de la tramuntana
- CATA MAYOR La bona brasa marina arriba a Sabadell
- Restaurants a prop del mar per menjar després de la platja
- Dues propostes Viatjar a Tòquio i Beirut sense sortir de Barcelona