Sandro Rosell: "No em consta tenir cap procediment obert al Brasil"
El president blaugrana qualifica de "xorrada" aquest procés judicial desvelat pel diari 'Ara'
El president del Barça parla sobre la seva relació amb l’holandès, els nous fitxatges i la trajectòria d’alguns jugadors en una entrevista amb la SER. /
Sandro Rosell, el president del Futbol Club Barcelona, té diligències penals obertes al Brasil pel 'cas Ailanto', l'empresa que va crear per organitzar el partit amistós entre el Brasil i Portugal el 2008, segons ha explicat el diari Ara. El dirigent blaugrana estaria, segons aquesta mateixa informació, investigat en dos processos, un per mala conducta administrativa i l'altre per un procés penal derivat d'aquest anterior. A més, l'acció penal contra Rosell ha estat acceptada pel jutge i el cas, per tant, segueix obert.
"No, no em consta tenir cap procediment obert al Brasil", ha replicat Rosell en una entrevista a la cadena SER. "Era una empresa que tenia al Brasil, tenia un problema administratiu que després va derivar en un procés civil que vaig guanyar", ha recordat el president del Barça. "Hi ha un polític darrere que, com que hi ha el president del Barcelona, es vol fer publicitat. En el fons és una xorrada, però que està molt malament si hi està pel mig el president del Barça perquè així el polític es fa més publicitat i els que no ens volen ho poden aprofitar per fer-nos mal", ha subratllat el dirigent blaugrana.
"A mi ningú m'ha citat", ha insistit Rosell, que ha afegit: "Si és així, que algú em passi els papers. Però no em consta que el jutge hagi acceptat que passi a ser un procés penal".
- Tecnologia «Guanyava 150 K a l’any, ara sobrevisc venent a eBay»: l’enginyer que va perdre la feina per la IA
- Mossos identifica el santvicenti desaparegut com el jove mort atropellat a Viladecavalls fa deu dies
- Baralla a cops de destral i pales a Lloret de Mar
- La factura de l’energia nuclear
- Canvis en l’ordenança de civisme Barcelona deixarà de multar les prostitutes i castigarà més els clients i publicitar sexe de pagament