L'ACTUALITAT BLAUGRANA

Laporta: "S'ha escollit el Tito per pànic"

L'expresident del Barça reitera el seu desig de presentar-se per tornar a dirigir el club "si s'avancen les eleccions"

L’expresident del Barça Joan Laporta, durant una entrevista a ’El Matí’ de Catalunya Ràdio, el setembre passat.

L’expresident del Barça Joan Laporta, durant una entrevista a ’El Matí’ de Catalunya Ràdio, el setembre passat. / JORDI COTRINA

1
Es llegeix en minuts
MARCOS LÓPEZ / Barcelona

Joan Laporta, l'expresident del Barcelona, ha tornat a criticar la directiva deSandro Rosell perquè no ha sabut crear les condicions idònies perquèPep Guardiola seguís a la banqueta. Ho ha fet en una entrevista que ha concedit aquest matí al programa El Matí de Catalunya Ràdio. "Guardiola estava destinat a ser un entrenador durant molts anys i crec que no se li ha creat l'ambient idoni per seguir", ha afirmat l'exdirigent blaugrana a Manel Fuentes.

Notícies relacionades

"L'elecció del Tito és unadecisió de pànic per no haver fet molt més per Guardiola", ha recalcat Laporta abans d'explicar que "el Barça està en un canvi de cicle i Guardiola no s'ha atrevit a fer-ho perquè no té prou suport de la junta". Però el que sí que té clar l'home que li va obrir la porta del Camp Nou a Guardiola l'estiu del 2007 per dirigir el filial i l'estiu del 2008 per assumir el primer equip és quetornarà. "Pot fer el que vulgui perquè s'ho ha guanyat, fins i tot com a president".

En aquest sentit, Laporta també ha assegurat que està preparat per tornar a presentar-se "si s'avancessin les eleccions". Així ha tornat a deixar la seva amenaça a Rosell perquè, segons la seva opinió, ha destruït en "un any i mig" tot el model que va deixar ell durant set anys.