L'ACTUALITAT BLAUGRANA

'Inimitable', l'anunci de l'aliança Damm-Barça

L'actor catalanoalemany Daniel Brühl és el protagonista de la narració

L’actor Daniel Brühl és el protagonista del nou anunci d’Estrella Damm amb el FC Barcelona. / periodico

1
Es llegeix en minuts
JOAN DOMÈNECH / Barcelona

Damm presenta un nouanunci vehiculant la promoció de la seva cervesaEstrella Dorada a través de l'aliança comercial amb elBarça. Com en anys anteriors, el club, consagrat com el millor equip del món per segona vegada (2009 i 2011), ajuda a difondre els valors de la cervesa com un gust inimitable, el títol de l'espot. Tan inimitable com el conjunt blaugrana, al qual els altres equips intenten imitar sense èxit.

Notícies relacionades

Daniel Brühl és el protagonista de l'anunci. L'actor (Goodbye Lenin,Salvador,IntrudersiEva, per la qual està nominat als premis Goya) s'estrena en el món publicitari per ser un fan de l'Estrella Dorada des que la va tastar "en unes festes de Gràcia" --té un bar a Berlín on la ven als clients-- i del Barça, "el millor equip del món".

En el rodatge, que va durar quatre dies entre la ciutat esportiva del Barça, Barcelona i París, la ciutat de ficció on es produeix la història de l'anunci, també hi van intervenir diversos jugadors blaugrana, des dePiqué fins aMessi. La història estableix un paral·lelisme entre el gust únic i inimitable de la cervesa de Damm i l'estil únic i inimitable del Barça després de tastar unaescudella i carn d'olla que li prepara una noia francesa a París.