L'ACTUALITAT BLAUGRANA
'Inimitable', l'anunci de l'aliança Damm-Barça
L'actor catalanoalemany Daniel Brühl és el protagonista de la narració
Damm presenta un nouanunci vehiculant la promoció de la seva cervesaEstrella Dorada a través de l'aliança comercial amb elBarça. Com en anys anteriors, el club, consagrat com el millor equip del món per segona vegada (2009 i 2011), ajuda a difondre els valors de la cervesa com un gust inimitable, el títol de l'espot. Tan inimitable com el conjunt blaugrana, al qual els altres equips intenten imitar sense èxit.
Daniel Brühl és el protagonista de l'anunci. L'actor (Goodbye Lenin,Salvador,IntrudersiEva, per la qual està nominat als premis Goya) s'estrena en el món publicitari per ser un fan de l'Estrella Dorada des que la va tastar "en unes festes de Gràcia" --té un bar a Berlín on la ven als clients-- i del Barça, "el millor equip del món".
En el rodatge, que va durar quatre dies entre la ciutat esportiva del Barça, Barcelona i París, la ciutat de ficció on es produeix la història de l'anunci, també hi van intervenir diversos jugadors blaugrana, des dePiqué fins aMessi. La història estableix un paral·lelisme entre el gust únic i inimitable de la cervesa de Damm i l'estil únic i inimitable del Barça després de tastar unaescudella i carn d'olla que li prepara una noia francesa a París.
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- Borrasca atlàntica per Sant Esteve El temporal ja deixa registres de 90 litres, onades de fins a nou metres i alertes per crescuda dels rius
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
