DECLARACIONS AL PROGRAMA 'RAI SPORT'

Guardiola parla sobre el seu futur a la televisió italiana

El tècnic blaugrana segueix advocant pels cicles curts en una entrevista a la RAI

"El meu temps al Barcelona s'està acabant", afirma l'entrenador

Guardiola: El meu temps al Barcelona sestà acabant / periodico

1
Es llegeix en minuts
ROGER PASCUAL / Barcelona

La RAI ha emès una entrevista al programaSport Sera amb Pep Guardiola en què el tècnic blaugrana parla del seu futur. L'entrenador, que no concedeix entrevistes personalitzades, va accedir a rebre dimecres passat el periodista Piergiorgio Severini a la ciutat esportiva del Barça per contribuir en un DVD del centenari del Brescia. Al final de l'entrevista, que s'havia de centrar exclusivament en l'exequip de Guardiola, el reporter li va preguntar per la seva situació al club blaugrana. Encara que havien assegurat que no difondrien aquesta última part, la televisió italiana va decidir emetre avui aquestes declaracions.

"El meu temps al Barcelona s'està acabant. Estic molt bé aquí però quan ets molt de temps en un club com aquest no és possible seguir-hi gaire més. Has d'entendre quan és temps d'anar-te'n. Igual que quan era jugador hi va haver un moment en què vaig entendre que havia de marxar". Guardiola, que va arribar a la banqueta barcelonista el juny del 2008 i va renovar fa un mes fins al 2012, sempre ha defensat els contractes curts. Fins i tot va dir que si fos per ell renovaria de semestre en semestre. 

Quart any consecutiu a la banqueta

"L'any que ve serà el quart consecutiu com a entrenador del Barça: una entitat com aquesta ha de tenir coratge per tenir un entrenador tot aquest temps, perquè els jugadors es cansen de l'entrenador, l'entrenador dels jugadors, la premsa amb l'entrenador i l'entrenador amb els periodistes, de les mateixes cares cada dia, les mateixes preguntes, les mateixes coses", va assenyalar. 

Notícies relacionades

Támbé convé recordar que l'11 de febrer passat el tècnic ja va declarar en roda de premsa que "després de quatre anys estàs més a prop del final que del principi". Guardiola també remarca en aquesta entrevista amb la RAI que no trairia mai el Barça amb un altre club: "Per respecte al Barcelona, no hi haurà res fins que no m'acomiadi i doni les gràcies a aquest club".

La difusió d'aquest vídeo s'ha produït amb posterioritat a la roda de premsa que l'entrenador ha concedit com a prèvia al partit contra el Vila-real.