Més de 196.000 euros en efectiu
Desarticulada una banda que distribuïa cocaïna a Badalona i Santa Coloma
El grup feia les entregues de les dosis de manera directa, tant en la via pública com desplaçant-se fins als domicilis dels clients
En el registre, es van agafar 426 paperines i quatre bosses amb un pes de 447 grams, més de 196.000 euros en efectiu
La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal que distribuïa cocaïna a Badalona i Santa Coloma de Gramenet, al Barcelonès, en un dispositiu en què s’han detingut els dos màxims responsables i s’han intervingut 426 paperines, quatre bosses de cocaïna de 447 grams preparades per a la seva distribució i més de 196.000 euros.
Segons informa aquest divendres la Policia Nacional, la banda feia les entregues de les dosis de cocaïna de manera directa, tant en la via pública com desplaçant-se fins als domicilis dels clients. La investigació policial es va iniciar a finals del 2021, gràcies a informacions anònimes que alertaven de l’existència d’una organització que traficava amb substàncies estupefaents a la zona del barri de Montigalà de Badalona.
Els investigadors van poder confirmar l’existència d’aquest grup de delinqüents, així com identificar-ne els integrants i el pis des d’on presumptament es distribuïa la droga.
Notícies relacionadesA finals de febrer, i amb autorització judicial, la Policia Nacional va disposar un operatiu amb l’entrada i registre d’aquest domicili, ubicat a Badalona. En el registre, es van agafar 426 paperines i quatre bosses amb un pes de 447 grams, més de 196.000 euros en efectiu, sis balances de precisió, diversos terminals de telefonia mòbil i divers material per a l’utillatge i fabricació de les dosis.
Més notícies de Badalona i Santa Coloma a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
- Polèmica entre les subcontractes La Generalitat detecta desenes de treballadors turcs sensepapers a les obres del Camp Nou
- A Vilablareix Josep Roca lamenta l'incendi al Mas Marroch però assegura que veuen "el foc i el fum com a punt de partida de la creació"
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- Agressió sexual Una funcionària de Lledoners es veu obligada a coincidir amb l'intern que la va agredir sexualment
- Judici fiscal general El cap de Gabinet d'Ayuso declara que "es desferma la bogeria" quan va donar el mail en què el fiscal es mostrava "disposat" a pactar amb González Amador
