Nou govern local
Els regidors de l’oposició a Badalona comencen a firmar la moció de censura contra Albiol
La secretària municipal rebrà els setze regidors en les pròximes hores i la documentació es portarà divendres al registre

Els setze regidors de l’oposició a l’Ajuntament de Badalona (Barcelonès) desfilen des de primera hora d’aquest dijous pel despatx de la secretària municipal de la corporació a fi d’estampar la firma en la moció de censura contra l’encara alcalde Xavier García Albiol.
El PSC, Guanyem Badalona en Comú, ERC, Badalona en Comú Podem i Junts van arribar dimecres a un acord per fer fora l’alcalde del PP després de la seva vinculació amb els ‘papers de Pandora’ i nomenar el socialista Rubén Guijarro com a substitut. Quan tots els regidors hagin firmat, la moció es portarà divendres al registre de l’ajuntament i el ple d’investidura del nou alcalde quedarà convocat per al 8 de novembre.
Els primers regidors a firmar la moció de censura han sigut els quatre regidors de Guanyem, que poques hores després d’iniciar la negociació amb la resta de partits anunciaven que donarien suport a la investidura de Guijarro, però que no formarien part del nou govern per desconfiança amb el mateix PSC.
Notícies relacionadesEn aquest sentit, la portaveu de Guanyem, Nora San Sebastián, recorda que «a hores d’ara no s’han donat les condicions» per estar en el govern de Guijarro. La prioritat, diu San Sebastián, és treure Xavier García Albiol de l’alcaldia i arribar a acords per resoldre «les urgències» que té la ciutat.
Ja hem signat!!!
— Nora San Sebastián (@NoraBadalona) 21 de octubre de 2021
Avui és un dia històric!!#Badalona#MocioCensura#ForaFeixisme#ForaCorruptes#ForaAlbiol https://t.co/KBz4jYsn6R
Més notícies de Badalona a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»