En la Salut
El Centre de Recursos i Assessoria de les Dones de Badalona reprèn la seva activitat
Reobre amb la intenció de reprendre les activitats, tallers i cursos que van quedar paralitzats amb la pandèmia de la Covid-19

El Centre de Recursos i Assessoria de les Dones (CRAD) de Badalona, ubicat al barri de la Salut, ha reprès aquest dilluns la seva activitat, que va cessar arran del decret d’estat d’alarma per la pandèmia, ha informat l’ajuntament.
El centre disposa d’un servei i un punt de documentació sobre assumptes relacionats amb les dones i realitza activitats dirigides a diversos col·lectius per fomentar la participació i la visibilització de les dones al municipi.
Notícies relacionadesLa Covid-19 va obligar l’equipament a tancar temporalment les portes, que reobre amb la intenció de reprendre les activitats, tallers i cursos que van quedar paralitzats i que s’impartiran al matí seguint les recomanacions sanitàries de Protecció Civil.
Més notícies de Badalona a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Baix Llobregat A la venda la mansió de luxe on va viure un exjugador del Barça a Gavà: espectacular i exclusiva
- Detectat un linx ibèric en llibertat a Catalunya
- Ple del Parlament Sílvia Orriols, als diputats de Junts: «Són la marca blanca d’Aliança. Benvinguts a l’extrema dreta»
- AVENÇ La IA com a aliada en el diagnòstic precoç, Tema del Diumenge
- Una llegenda blanca Cop de porta del Madrid a Modric