Covid-19
Badalona Serveis Assistencials es queda sense dosis al vacunar el 47% de plantilla
Fins ara han pogut ser vacunats únicament 620 treballadors
BSA i Multiserveis Ndavant asseveren que ja tenen el circuit establert per activar el dispositiu de vacunació

Badalona Serveis Assistencials (BSA), que gestiona centres sanitaris públics del Barcelonès Nord i el Baix Maresme, s’ha quedat sense dosis de la vacuna de la Covid-19 després d’haver vacunat un 47% de la plantilla, formada per uns 1.300 professionals. Segons han confirmat a Efe fonts de l’organització, de titularitat municipal i amb cobertura per a unes 430.000 persones, fins ara només han pogut ser vacunats 620 treballadors, tal com havien denunciat els sindicats.
No obstant, BSA i Multiserveis Ndavant, proveïdor extern al qual pertany el personal de neteja, han asseverat en un comunicat que ja tenen el circuit de col·laboració establert per activar el dispositiu de vacunació quan arribin les dosis necessàries.
Notícies relacionades«Ja s’han portat a terme els requeriments previs per poder vacunar quan es rebin les noves dosis, amb garanties de seguretat, els professionals que voluntàriament i confidencialment vulguin rebre la vacuna contra la Covid-19», han afirmat. Les dues entitats han manifestat la seva voluntat de vacunar al màxim nombre de personal possible, tant extern com el de plantilla.
Més notícies de Badalona en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- Actualització del codi ètic Barcelona en Comú limita a 12 anys els mandats dels càrrecs electes però obre la porta a excepcions en ple debat de la successió de Colau
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- Catalunya estrena una aplicació per a la gestió d’aqüífers