SUPORT A LA INDÚSTRIA
Santiago Segura visita Badalona per recolzar les sales de cine davant la Covid-19
La visita s'ha portat a terme sota el lema 'La cultura és segura' i després que el 29 de juliol s'estrenés la seva última pel·lícula

MADRID, SPAIN - JULY 28: Santiago Segura attends ’Padre no hay mas que uno 2’ (Father There Is Only One part 2) film photocall at Gran Teatro Bankia PrÃncipe PÃo on July 28, 2020 in Madrid, Spain. (Photo by David Benito/Getty Images) /
L’actor, guionista, director i productor Santiago Segura ha visitat aquest dijous les instal·lacions d’OCine Màgic Badalona per mostrar el seu recolzament a les sales de cine i a la indústria arran de la seva reobertura rere el tancament decretat amb motiu de la pandèmia de Covid-19.
Segons un comunicat de la companyia, la visita s’ha portat a terme sota el lema #LaCulturaEsSegura i després que el 29 de juliol s’estrenés la seva última pel·lícula, ‘Padre no hay más que uno 2: La llegada de la suegra'.
Precisament, aquell dia el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) va deixar sense efecte de manera cautelar el tancament de cines acordat per la Generalitat i va permetre tornar a obrir les sales, sempre que compleixin els protocols sanitaris i mesures de prevenció del coronavirus.
Número 1 en taquilla
Notícies relacionadesDes de la seva estrena, ‘Padre no hay más que uno 2: La llegada de la suegra’ s’ha situat en el número 1 de la taquilla espanyola, amb 389.000 espectadors, cosa que incrementa la taquilla global a Espanya en un 165% respecte al cap de setmana anterior.
Més notícies de Badalona a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Judici a l’Audiència de Barcelona La ‘manada de Castelldefels’ reconeix la violació de tres noies i aconsegueixen una important rebaixa de la condemna
- EUROVISIÓ RTVE aprova retirar Espanya d’Eurovisió si hi participa Israel
- Cambra catalana Wagensberg renuncia a l’acta de diputat d’ERC al Parlament
- Cas Koldo Anticorrupció desmunta els arguments de Cerdán per demanar la seva llibertat: «L’aforament no implica mirar cap a un altre costat»
- Salut Álvaro Torres, nutricionista: «Menja una peça de fruita abans de començar el dinar»