PROGRAMACIÓ

TV-3 tanca 'Casal Rock' explicant com es va fer

El singular 'reality' musical ha aconseguit una mitjana de més de 500.000 espectadors

El programa d'aquesta nit recupera imatges inèdites i anècdotes del rodatge

Marc Parrot i Reichel Delgado, davant del grup de Casal Rock.

Marc Parrot i Reichel Delgado, davant del grup de Casal Rock. / arxiu

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO
BARCELONA

Després de més de dos mesos en antena, aquesta nit s’acomiada amb un especial de com s’ha fet (making of) un dels èxits de l’any de

TV-3, Casal Rock, original reality show en què les càmeres de la tele autonòmica han mostrat el dia a dia d’una arriscada aposta musical: formar un grup coral de rock només amb veus de persones de la tercera edat que, per a més inri, no tenien cap relació amb aquest gènere musical.

Així, el programa ha seguit al singular equip musical –que ha dirigit amb molta voluntat i paciència el músic Marc Parrot– en el procés de creació, passant per la dura formació i la gran actuació final, en què han pogut demostrar tot el que han après en aquestes setmanes. I, encara que el resultat musical ja va ser per si mateix sorprenent, el que ha estat realment espectacular és l’acollida que l’original idea ha tingut: Casal Rock s’acomiada avui amb una mitjana de 512.000 espectadors, i una punta de 673.000 (el 15 de juny passat, que va ser el dilluns en què es va emetre el gran concert final).

El comiat d’aquesta nit és un resum de com s’ha fet el programa, comentat pels protagonistes. Inclou imatges inèdites, com el rodatge de la careta del programa o del videoclip de Som el Casal Rock, i també recupera moments divertits i curiosos dels quatre mesos que va durar el rodatge.

L’èxit del programa també s’ha traslladat a internet. Casal Rock té més de 2.000 admiradors a Facebook, i la pàgina web de l’espai (www.tv3.cat/casalrock) ha aconseguit arribar a una mitjana mensual de més de 100.000 pàgines vistes i 11.000 usuaris únics.

Notícies relacionades

Pel que fa als vídeos de Casal Rock, han tingut més de 75.000 visualitzacions a www.tv3.cat, i el més vist ha estat el del concert, que n’ha tingut més de 6.500.

Al canal de TV-3 a YouTube, el conjunt de clips de Casal Rock ha sumat més de 65.000 visualitzacions, entre les quals destaca la del videoclip de Jo vull Rock’n’Roll, amb prop de 10.000.