PRESENTACIÓ DEL FILM A MADRID
Tom Cruise interpreta a 'Valkiria' un nazi que va planejar atemptar contra Hitler

Tom Cruise, en la presentació de la pel·lícula a Madrid. /
Tom Cuise dóna vida al coronel i aristòcrata alemany Claus von Stauffenberg, un militar que va intentar enderrocar el govern nazi i acabar amb Hitler, aValkiria, un film que s'estrena el pròxim cap de setmana i amb què l'actor vol "explicar al món que a Alemanya també hi va haver una resistència".
"És una cosa que molta gent desconeixia, inclòs jo mateix", ha confessat Tom Cruise en una roda de premsa multitudinària a Madrid.
Valkiria, segons Cruise, "no és un documental, sinó una pel·lícula d'acció basada en un fet real, que ens porta a l'Alemanya nazi uns mesos abans del suïcidi de Hitler". Exactament, al 20 de juliol del 1944, moment en què el coronel Stauffenberg inicia l'Operació Valquíria, que consisteix a col·locar una bomba al refugi del llop --una de les principals casernes militars de Hitler-- per matar el dictador.
Amb la família de 'Pe'
En la roda de premsa, Cruise s'ha referit a la nominació a l'Oscar de Penélope Cruz, la seva exnòvia. "Penélope Cruz és una grandíssima actriu, tant de bo s'emporti l'Oscar", al qual és candidata pel filmVicky Cristina Barcelona, de Woody Allen, ha declarat Cruise.
Notícies relacionadesL'intèrpret, que va mantenir un relació sentimental amb l'actriu madrilenya després de conèixer-se en el rodatge deVanilla Sky, estarà aquesta nit acompanyat per la família de Penélope Cruz en l'estrena deValkiria.
La vida privada de Tom Cruise sempre ha estat molt comentada, sobretot arran dels matrimonis amb estrelles del cel·luloide com Mimi Rogers, Nicole Kidman i Katie Holmes, amb qui té una nena. Per aquest motiu, l'actor no ha volgut avui que se li fessin preguntes sobre això i ha preferit que els periodistes se cenyissin al film que presentava.
- Famosos Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Preus rebaixats Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- Urbanisme BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Segons la Cambra ¿Com afectarà Catalunya la guerra comercial?: 1.000 milions d’euros en vendes, menys contractacions i vi i oli més barats
- Mercat laboral Espanya suma més de 230.000 ocupats a l’abril
- Sector bancari Economia obre l’enquesta sobre l’opa i dona fins al 16 de maig per votar
- Cuerpo diu que el Govern central no busca una resposta de "sí o no"
- Reunió anual del Cercle d’Economia António Costa: "El que necessitem és un rearmament col·lectiu, no 27"
- Feijóo, ¿al pitjor país del món?