On Catalunya
campanya DE nadal
Codorníu, espot modernista
Codorníu, espot modernista_MEDIA_1 /
Per als seus anuncis nadalencs, Codorníu ha fitxat l'il·lustrador Conrad Roset, el qual reinterpreta la primera campanya de cartelleria modernista de la història del cava, que el 1898 va revolucionar la publicitat amb artistes com Casas, Utrillo i Junyent. La campanya actual repeteix el lema de l'any passat: Som Codorníu, des de 1551. Roset ha creat dues peces amb un mateix fil conductor: una declinació modernista per al cava Cuveé 1872 i una altra de més femenina per a Anna de Codorníu. La campanya, llançada dijous en diversos països, espera aconseguir més de 420 milions d'impactes, sobretot a la televisió i internet. A la foto, Toni Segarra, de l'agència SCPF; el CEO del grup Codorníu Raventós, Javier Pagés; María del Mar Raventós i Roset.
- El laberint català Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Procés a Tailàndia La pena de mort s’allunya del cas Daniel Sancho
- A tot Espanya Sanitat no pot cobrir 473 destinacions per a MIR
- BCN expandirà el bus a demanda durant els pròxims tres anys
- Llimona & vinagre Elogi del silenci, la serenitat i la senzillesa