Canvi de graella
‘La promesa’ i ‘La moderna’ no s’emetran dimecres vinent a La 1 per aquesta raó de pes

La franja de les tardes de TVE comptarà amb importants modificacions durant aquesta setmana per importants esdeveniments. La 1 doblarà aquest dimarts els capítols de ‘La promesa’, ja que no tornarà a la seva programació fins aquest divendres vinent.
La cadena pública no emetrà aquest dimecres vinent, 15 de novembre, els nous capítols de ‘La promesa’ i ‘La moderna’ a causa de la programació especial pel debat d’investidura de Pedro Sánchez, que es començarà al Congrés dels Diputats aquell mateix dia i que es pronlogará fins dijous.
Notícies relacionadesCom ja va informar aquest portal diumenge passat, La 1 de TVE tampoc emetrà dijous, 16 de novembre, un nou capítol de ‘La promesa’, però sí de ‘La moderna’, a causa que, a les 18.00 hores, la Selecció Espanyola de Futbol juga contra Xipre en la fase classificatòria per a l’Eurocopa.
Evidentment, la retransmissió comptarà amb un programa previ i posterior, per la qual cosa resulta totalment impossible encaixar la ficció dijous a la tarda. D’aquesta manera, els seguidors de ‘La promesa’ tindran un dia més per desconnectar de la sèrie o per posar-se al dia amb les trames, en cas de portar-la amb retard.
- Òbit Mor Verónica Echegui als 42 anys
- Històries de les Glòries (4) L’escalèxtric viatger de Porcioles
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»
- Perfil Verónica Echegui, l’actriu que va saber desmarcar-se de la Juani per construir-se una carrera