En memòria del seu company
El sentit homenatge de Matías Prats i Antena 3 Noticias a José María Carrascal
El presentador de l’informatiu ha tingut unes boniques paraules d’agraïment

Antena 3 va homenatjar dissabte passat una de les figures més emblemàtiques dels seus informatius: José María Carrascal. I ho va fer de la mà de Matías Prats. El periodista va morir el divendres 3 de novembre als 92 anys.
«José María era un apassionat del periodisme i un entusiasta de la vida», va començar dient Prats en l’edició de sobretaula d’‘Antena 3 Noticias fin de semana’. «Jo era a l’altra banda, a TVE, i quan em van dir que venia a presentar un informatiu vaig pensar: ‘¡apa! complicat i perillós’».
Notícies relacionadesTambé va lloar els seus editorials, que «feia des de la llibertat, la independència i el coneixement». No obstant, el presentador va reconèixer que l’homenatge encara podria haver sigut encara més gran.
Matías va apuntar que va estar a punt de posar-se una corbata cridanera per presentar l’informatiu, tal com feia Carrascal: «Ho he pensat aquest matí. Però he arribat a la conclusió que no tocava. Com José María no hi havia ningú més... ¡inimitable!».
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán