Nou format
Laura Escanes fitxa per TV-3: debutarà com a presentadora amb ‘La travessa’
Laura Escanes denuncia ‘Sálvame’ per emetre una «repugnant» imatge: «Després aneu de feministes»
Laura Escanes, contra ‘Sálvame’ de nou: «Em sembla increïble que cap noia d’allà digués res»
Laura Escanes debutarà com a presentadora de televisió de la mà de TV-3. La ‘influencer’ i finalista de la tercera edició d’‘El desafío’ fitxa per la cadena pública catalana per conduir ‘La travessa’, un nou ‘reality’ d’aventures per parelles que es gravarà en les pròximes setmanes al Pirineu català.
Aquest nou format buscarà la parella d’expedicionaris més ràpida per travessar Catalunya de cap a cap. Escanes serà l’encarregada de presentar aquesta aventura, el recorregut de la qual començarà a la Vall d’Aran i conclourà al cap de Creus.
Més de mil parelles es van presentar als càstings del programa, que es van realitzar al març, i només vuit van ser escollides per iniciar aquesta trepidant aventura al juny. La parella guanyadora de la primera edició d’aquest nou programa de TV-3 s’emportarà un premi en metàl·lic de 10.000 euros.
Notícies relacionades‘La travessa’ s’estrenarà en exclusiva a l’OTT de la CCMA, la nova plataforma de continguts de qualitat en català d’accés universal i gratuïta, i també es podrà veure a TV3. Produït per Aguacate&Calabaza Films, el format s’inscriu en l’estratègia de la CCMA d’adaptar els continguts i les formes de distribució als hàbits de consum i experiència audiovisual actuals.
Laura Escanes té més de 3 milions de seguidors a les xarxes socials, on comparteix obertament el seu dia a dia, i ha aconseguit ser una referent en contingut de moda i ‘lifestyle’. Va debutar com a copresentadora del pòdcast ‘Cariño, ¿perp qué dices?’ i actualment condueix l’exitós pòdcast ‘Entre el cielo y las nubes’.
- La mort de l’influencer gastronòmic que ha impactat mig món: mor amb la seva família en intentar un acte heroic
- Novetat editorial Gaspar Hernàndez, periodista: “Estic convençut que la consciència va més enllà de la mort del cos físic”
- Arquitectura i interiorisme Sutega reforça el seu creixement amb la incorporació de la constructora InSitu.
- 42 quilòmetres Marató de Barcelona 2026: horari, mapa i recorregut complet
- Afectacions a la mobilitat Marató de Barcelona 2026: talls de trànsit, carrers afectats i canvis en el transport públic el 15 de març
