Després de 14 anys
Terratrèmol a Telecinco: ‘Sálvame’, cancel·lat per sempre i Ana Rosa passa a la tarda
Telecinco es prepara per iniciar un nou i important cicle a partir de la temporada vinent. La nova direcció de Mediaset, encapçalada per Alessandro Salem, ha decidit cancel·lar ‘Sálvame’, el programa més polèmic i que més vegades ha traspassat les línies vermelles del bon gust en tota la seva història.
Segons la informació a què ha tingut accés YOTELE i ha avançat ‘El Mundo’, Ana Rosa Quintana salta a la franja de la tarda per cobrir el forat que deixa l’espai liderat per Jorge Javier Vázquez.
*EN ELABORACIÓ
Temes:
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Joan Roig, d’Alcanar, primer alcalde que dimiteix pel canvi climàtic
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Crisi ramadera Catalunya dona per finalitzada la crisi ramadera de la dermatosi nodular, que va obligar a sacrificar unes 3.000 vaques
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'editorial de Cristina Villanueva: Quan la corda es trenca
- Cine ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’, favorites dels premis Gaudí
- Crisi ramadera Els casos de pesta porcina s’eleven a 26 senglars després de la confirmació de 10 nous positius
- Previsió meteorològica Tot el litoral i prelitoral català, en avís groc davant les intenses pluges previstes per a aquest dimarts
