Així va ser la final d’Erevan
Eurovisió Júnior 2022: França guanya amb el rock de Lissandro i Espanya aconsegueix la sisena posició amb Carlos Higes
El representant espanyol en el certamen europeu va aconseguir amb ‘Señorita’ la segona millor puntuació del públic, sumant un total de 137 punts al seu marcador
Així ha sigut l’actuació de Carlos Higes amb ‘Señorita’ a Eurovisió Júnior 2022
Carlos Higes tanca la seva participació en el Festival d’Eurovisió Júnior 2022 amb un gran resultat per Espanya. L’artista valencià ha aconseguit la sisena posició al sumar un total de 137 punts amb ‘Señorita’ en aquesta edició del certamen europeu celebrat aquest diumenge a Erevan (Armènia).
Els jurats nacionals dels diferents països participants han situat el representant espanyol en sisena posició amb 59 punts, rebent les màximes puntuacions del Regne Unit (12 punts), Malta (10) i Armènia (8). A més, la candidatura espanyola va aconseguir la segona puntuació més alta en el televot ‘online’ amb 78 punts.
Notícies relacionadesD’altra banda, França s’emporta la victòria en aquesta 20a edició del Festival d’Eurovisió Júnior gràcies a Lissandro. El cantant es va emportar el mini micròfon de vidre del certamen musical de l’UER després d’aconseguir un total de 203 punts amb ‘Oh Maman!’, cançó composta per Barbara Pravi, subcampiona d’Eurovisió 2021 amb ‘Voilà’.
Així ha sigut la retransmissió minut a minut de la final del Festival d’Eurovisió Júnior 2022.
- Carta oberta Jonathan Andic abandona temporalment la vicepresidència a Mango per centrar-se en el procés judicial
- Investigació en marxa El jutge imputa l’agent de jugadors Minguella júnior i excàrrecs del Barça pel ‘forensic’ de Laporta
- Un nou incident químic a l'empresa Aqualimp de Manresa obliga a confinar un sector del polígon Bufalvent
- Salut José Abellán, cardiòleg i coautor d’un estudi de TCA i adolescents: «L’ús de les xarxes socials s’associa a comportaments compatibles amb trastorns de la conducta alimentària»
- Jubilació flexible El Govern permet que els jubilats tornin a treballar com a autònoms i continuïn cobrant pensió
