Polèmica
Surten a la llum els insults de María León als policies que la van detenir: «Tonto, ¿tu què ets, el xèrif?»
L’actriu va ser detinguda per no portar documentació

La detenció de María León va sorprendre els seguidors de l’actriu i va provocar un fort enrenou el cap de setmana passat. Després de l’escàndol i les primeres declaracions de l’actriu assegurant que havia sigut víctima d’abús policial, ha sortit a la llum el sumari amb tots els detalls i les raons per les quals els agents de seguretat van decidir portar-la a comissaria.
Tal com s’ha revelat a ‘El programa de Ana Rosa’, el ‘Diario de Sevilla’ i ‘ABC’, que han tingut accés a l’atestat policial, l’actriu hauria propiciat diversos insults als agents durant la detenció.
Aquella nit, una patrulla policial es dirigia a l’avinguda María Luisa de Sevilla, en la qual es va creuar amb un ciclista que portava una copa de vidre a la mà i que va travessar en perpendicular el carrer. Després de veure els agents va intentar girar i fugir, però no va poder. A causa dels símptomes d’embriaguesa, els agents van decidir realitzar-li un control d’alcoholèmia.
Mentre esperaven els resultats i que arribés una segona patrulla, un grup de persones, entre els quals hi havia María León, es va acostar per increpar els agents. L’actriu també va treure el seu telèfon mòbil per gravar el succés.
Un agent va demanar a un dels nois que s’apartés del furgó, cosa que va provocar que León l’insultés: «Tonto, ¿tu què ets, el xèrif?». Això va fer que se li demanés la documentació i al no tenir-la va ser detinguda: «Va tornar a dir-li tonto i li va dir que no tenia el DNI», defensa el document difós.
Notícies relacionadesDesprés de ser detinguda, un dels acompanyants es va posar davant el cotxe perquè no se’n pogués anar i un altre va alliberar María: «L’agent surt darrere d’ella perquè no escapés i a agafar-la, aquesta li clava un cop amb el puny que li impacta a la galta dreta, perd l’equilibri i en la seva caiguda clava una puntada de peu que li toca la cama esquerra, alhora que li cridava ‘filla de puta, ets una bruixa».
La filla de Carmina Barrios va ser detinguda per desobediència i atemptat a un agent de l’autoritat. Després de ser derivada a un hospital per una crisi d’ansietat va donar un 0,54 mg/l en el test d’alcoholèmia.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat