Transparència
TVE pagarà menys per la setena edició de ‘Masterchef Celebrity’: aquest en serà el cost
El ‘talent’ culinari amb famosos valdrà un 2,5% menys per programa respecte a la sisena edició

La setena edició de ‘Masterchef Celebrity’ li sortirà més barata a TVE. Després de conèixer-se el que val un programa de ‘Mapi’, la cadena pública ha revelat els costos de producció de la nova temporada de la versió VIP del ‘talent’ culinari després de rebre una petició de transparència per detallar-ne el preu i la durada.
Segons informa el mitjà Voz Pópuli, propulsor d’aquesta petició, la corporació pagarà un total de 6.936.130 euros per aquesta edició de ‘Masterchef Celebrity’, a què caldria sumar l’IVA. L’edició tindrà dotze entregues en ‘prime time’, per la qual cosa el cost per cada gala serà de 578.000 euros, un 2,5% menys respecte a la temporada anterior, que es va acabar amb la victòria de Juanma Castaño i Miki Nadal.
En aquesta sisena edició, cada episodi va tenir un cost de 593.000 euros, una de les més cares juntament amb la cinquena (577.000 euros) i la quarta (574.000). La quantitat és una mica superior a les que es va pagar per la producció de la tercera (541.000 euros), la segona (550.000) i la primera edició (546.000) del format de Shine Iberia.
Notícies relacionadesLa informació sobre el cost de la setena edició de ‘Masterchef Celebrity’ es produeix més de dos mesos després que TVE fes públic el càsting de concursants. María Escoté, Emmanuel Esparza, Nico Abad, Daniela Santiago, Fernando Andina, Norma Duval, Manu Baqueiro, Edu Rosa, María Zurita, Xavier Deltell, Ruth Lorenzo, Isabel Junot, Lorena Castell, Pepe Barroso i Patricia Comte entraran a les cuines del ‘talent’ culinari.
Tot i que encara falta conèixer més detalladament la programació que vindrà, ‘Masterchef Celebrity 7’ serà una de les principals cartes de la nova temporada de TVE, juntament amb altres formats com el nou magazín de Lourdes Maldonado i Marc Calderó i la segona edició del Benidorm Fest.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"