A ‘El chiringuito’
Josep Pedrerol reconeix el seu «error» en el cas de Mbappé: «Em vaig fiar de la seva paraula»
El presentador d’‘El chiringuito de jugones’ va mantenir que «la il·lusió» que havia generat el programa era real
Kylian Mbappé va confirmar dissabte la seva renovació pel París Saint-Germain, una decisió que molts han considerat com una «traïció» al Reial Madrid. Aquella mateixa nit, Mega va emetre una entrega especial d’‘El chiringuito de jugones’ en la qual Josep Pedrerol va confessar quin havia sigut el seu «error» en tot aquest culebró, ja que la tertúlia esportiva donava per fet fins fa només uns dies l’arribada del futbolista al club blanc.
«Per a molta gent pot semblar artificial, però la il·lusió que hem generat era una realitat. Florentino parlava per Skype cada 15 dies amb Mbappé, era un compromís absolut. Estava tot pactat», va voler deixar clar el periodista davant els seus espectadors: «Quan es va comprometre a fitxar pel Reial Madrid, nosaltres ho vam transmetre. Al Madrid se’l van creure perquè ell es va comprometre».
Notícies relacionadesPedrerol, que entén que la gent «estigui emprenyada i busqui culpables», també va assenyalar quina ha sigut la seva fallada en aquesta polèmica: «Quan al setembre van arribar a un acord total d’anys, de diners, pràcticament emparaulat tot... Vaig dir aquí que Mbappé jugaria al Madrid. Em vaig fiar de la seva paraula i és el meu error, però és més greu que s’ho cregués el Madrid»,
També va aprofitar per assenyalar els possibles «culpables» en aquesta història, entre els quals s’inclou: «Els culpables poden ser Mbappé per traïdor, Florentino per haver fet malament la gestió i Pedrerol per haver il·lusionat i haver venut que vindria». «La gent que m’ha insultat... Entenc que la gent pugui estar emprenyada, però aquí hem explicat el que estava passant en cada moment. L’última setmana vam dir que la cosa es complicava», va recordar.
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- Tractorades Protesta del camp contra el Mercosur: agricultors catalans tallen de matinada l’AP-7 i l’N-II a Pontós i francesos es planten davant la torre Eiffel
- Trànsit Interior no multarà per un període «raonable» conductors que no portin la balisa V-16
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Propòsits sense dreceres
- Negociació amb el Govern Sánchez i Junqueras pacten un nou finançament que garanteix l’ordinalitat i aportarà 4.700 milions més a Catalunya
- Èxit musical Joe Keery (Djo), el protagonista de ‘Stranger things’ que ha desbancat Taylor Swift a Spotify
