Per la seva filla Alejandra
Terelu esclata contra ‘Sálvame’ i llança una advertència: «La meva paciència té un límit»
La presentadora va amenaçar d’abandonar el plató després de sentir-se atacada pels seus companys
La família Campos torna a ser protagonista en les tertúlies de ‘Sálvame’. El casament del fill de Carmen Borrego ha tornat a posar el clan en el punt de mira per les suposades males relacions entre alguns dels seus membres. Les declaracions d’Alejandra Rubio a ‘Viva la vida’ han posat encara més llenya al foc, motiu pel qual la neta de María Teresa Campos ha rebut les crítiques de diversos col·laboradors.
Aquesta situació va provocar l’enuig de Terelu durant el programa d’ahir. «Jo no soc aquí per parlar de la meva filla ni per defensar la meva filla», va advertir la presentadora, visiblement molesta pel debat en el qual es va veure embolicada: «Per a això me’n vaig al puto passadís».
Els seus companys es van quedar en complet silenci mentre ella continuava exposant els motius del seu emprenyament: «La meva paciència té un límit. Estic amb les meves millors formes amb tot el món, no soc aquí per haver de treure l’espasa i les pistoles». «¿Però què cony és això?», es va preguntar Terelu després de sentir-se atacada.
Notícies relacionadesTot seguit, va tornar a donar la cara per Alejandra: «Com si la meva filla hagués dit alguna cosa... Per l’amor de Déu, ¿què ha dit? ¿Que la seva tia es va enfadar? ¡Doncs es va enfadar!». «Perquè estava desbordada i li estaven tocant els nassos. És lògic i normal, la pobra no podia controlar tothom i tot li queia a sobre», va lamentar.
D’altra banda, va voler deixar clar que la seva germana va disfrutar del casament «com qui més». També va destacar l’alegria dels nòvios en una data tan assenyalada i va restar importància a la polèmica: «Tant de bo tingués jo una parella en la meva vida que em donés aquesta felicitat». No obstant, va admetre que «quan algú fa un exclusiva hi ha conseqüències i ho sabem tots».
- Smart City Expo Regenerar la zona nord de l’Hospitalet costarà 350 milions
- Conseqüències del temporal Les alertes seran "menys invasives" per a casos sense risc imminent
- Florentino desconfia de Xabi Alonso
- Transvasaments de nord a sud Els experts aposten per connectar el Ter amb la Costa Brava
- Religió L’assistència als oficis religiosos a Barcelona es dobla des de la pandèmia
- Internacional Augmenten les acusacions de neteja ètnica al Sudan: “Els supervivents parlen d’assassinats massius, tortura i segrestos”
- Ruptura Sánchez ignora el bloqueig de Junts i presentarà Pressupostos: «El Govern continuarà el seu full de ruta»
- Cimera del clima Sánchez afirma que Espanya està treballant en nous impostos als jets privats: «Qui més contamina ha de pagar, és el just»
- Música Rosalía exhibeix la seva formació clàssica a Lux: “En la seva manera de cantar es nota que hi ha uns coneixements musicals profunds, com en els Beatles”
- Possible delicte penal La Policia Nacional investigarà les obres del Camp Nou després de les denúncies de treballadors sense papers
