La seva carrera televisiva
Grans moments de Jesús Mariñas: del «que callis, Karmele» a l’escopinada de María José Cantudo
Repassem alguns dels moments més emblemàtics del periodista, que ha mort avui als 79 anys
La premsa del cor ha quedat òrfena avui després de la mort d’un dels seus pares, Jesús Mariñas. El periodista ha mort aquest dimarts 10 de maig als 79 anys a causa d’un càncer de bufeta que patia des de l’octubre del 2021. Amb la seva marxa, Mariñas deixa una gran empremta al món de la crònica social, però també en molts programes del cor en què es va convertir per mèrits propis en protagonista.
Jesús Mariñas va ser un dels col·laboradors estrella del mític programa ‘Tómbola’ que va emetre la cadena valenciana Canal 9 entre finals dels 90 i principis dels 2000. Gràcies a la seva sorna i picardia amb els convidats, el periodista va anar guanyant popularitat entre el gran públic, tot i que van ser les seves contínues enganxades amb Karmele Marchante el que veritablement el va catapultar. Cruz y Raya van arribar fins i tot a imitar les seves bronques, que cada programa eren més sonades.
La seva mítica frase «que callis, Karmele» es va convertir en una icona de la cultura popular que encara ressona en el dia d’avui. Com passa en els programes que han begut de ‘Tómbola’, l’enfrontament amb la seva companya va ser aprofitat pel mateix programa per preparar fins i tot un casament fictici entre tots dos. És molt recordat el moment en què Karmele va aparèixer agafada del braç de Mariñas vestida de núvia.
Notícies relacionadesDurant les seves intervencions televisives, Mariñas també va ser carn de polèmiques i enfrontaments. Un dels més sonats és el que va viure amb María José Cantudo a ‘DEC’ (Antena 3). Després d’un tens enfrontament, la vedet abandonava el plató llançant una escopinada que Mariñas va interpretar que anava dirigida a ell. Ella va tornar al plató per explicar que tenia un tros de floc de cabells enganxat als llavis per culpa del ‘gloss’.
Maria José Cantudo "escupe" a Mariñas en #DEC. pic.twitter.com/K0dCjVVf4w
— Spain Reactions (@SpainReacti0ns) 24 de agosto de 2020
En elaboració.
- Mobilitat Catalunya aposta pels trens de 100 metres d’Alstom i deriva els de 200 metres d'Stadler a Madrid
- Baralla al carrer Apallissen un home a Blanes després que gairebé l'atropellessin i ell els ho recriminés
- FUTBOL (SELECCIÓ) Espanya desconvoca Lamine i acusa el Barça d’ocultar informació de la seva lesió
- Tribunals Els jutges frenen els desnonaments de dues víctimes de la trama del notari
- Estratègia 2025-2050 Catalunya dissenya la seva xarxa ferroviària del futur: tres noves estacions AVE, empresa pública de trens i dos grans eixos que reordenen el mapa
- Un expert determina quin és l’error més gran que comets amb ChatGPT en el teu dia a dia
- Comissió de la dana Mazón es presenta com a cap de turc i torna a acusar la CHJ i Aemet
- Dades de l'INE El 47% dels residents a Catalunya d'entre 25 i 39 anys són nascuts a l'estranger
- Escola El Ventijol La Federació Catalana d’Autisme exigeix "responsabilitats immediates" per les pràctiques denunciades al centre d’educació especial de Blanes
- La legislatura catalana El Govern dona per fet que tindrà pressupostos el 2026 gràcies al finançament singular
