Primeres imatges
Aquest és el vestuari de Chanel per a Eurovisió 2022, dissenyat per Palomo Spain
La intèrpret de ‘SloMo’ lluirà una granota de licra negra plena de cristalls de Swarovski

Aquest dijous s’ha revelat un dels secrets més ben guardats de la candidatura de Chanel per a Eurovisió 2022: el vestit que portarà lloc a la gran final del pròxim 14 de maig. La intèrpret de ‘SloMo’, que aquesta tarda tindrà la seva primera presa de contacte amb l’escenari construït en el Pala Olímpic de Torí, lluirà un disseny de Palomo Spain amb una clara inspiració taurina.
«He dissenyat una granota de licra i tul fet sobre el seu cos, i porta unes obertures molt sexis a les cames, com si fos un bodi que porta mandils. El cos porta un escot quadrat, que és molt Palomo», explica en declaracions per a RTVE el mateix dissenyador, que també ha creat per a Chanel una jaqueta de cuir negre adornada amb tatxes. Les dues peces estan plenes de cristalls blancs i vermells de Swarovski: «Hem cosit a mà 50.000 cristalls».
Notícies relacionadesEn una connexió amb el ‘Telediario’, Chanel ha afirmat que està «molt contenta» amb el resultat: «És molt còmode i m’hi sento súper bé. És com si fos una segona pell però amb aquest toc shiny, estic molt contenta». A més, ha apuntat que treballar amb Palomo Spain i tot el seu equip «ha sigut increïble».
Te desvelamos cómo es el vestido de @ChanelTerrero, diseñado por Palomo Spain, en #Eurovision 🤩
— Eurovisión RTVE (@eurovision_tve) 5 de mayo de 2022
¡Se han cosido a mano 50 mil cristales de swarovski, uno a uno!
✍ @munoz_rafahttps://t.co/WVkts7fv3Y pic.twitter.com/gzeBjggcAN
(En elaboració)
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»