Canvis
‘Pasapalabra’ introdueix una novetat a la ‘Silla Azul’ per afegir «més emoció» al concurs
Roberto Leal va explicar divendres passat en què consisteix el ‘rival sorpresa’

‘Pasapalabra’ arrasa cada tarda a Antena 3 amb quotes superiors al 20% i doblant els resultats de ‘Ya son las ocho’, però el concurs d’Antena 3 no abaixa la guàrdia i continua treballant perquè ningú li arrabassi el títol de líder. Divendres passat, Roberto Leal va sorprendre els espectadors a l’anunciar una novetat que afecta la ‘Silla Azul’, denominada com a ‘rival sorpresa’.
Fins ara, els concursants podien tenir contacte i conèixer els nous aspirants darrere les càmeres. No obstant, això ha deixat de ser així amb l’objectiu de donar-li «més emoció si és possible» a la competició, segons va explicar el presentador.
«A partir d’avui, la persona que aspira a concursar amb nosaltres serà sorpresa. És a dir, la persona que va perdre en el programa anterior no sap a qui s’enfrontarà. Se n’assabentarà just ara, igual com els espectadors i nosaltres en el programa», va revelar Leal davant la Marisa, que va haver d’enfrontar-se a la ‘Silla Azul’ després d’haver perdut contra Orestes en l’entrega anterior.
Notícies relacionadesD’aquesta manera, l’aspirant va conèixer el seu rival alhora que els espectadors. L’encarregat d’estrenar aquesta nova dinàmica va ser el Mario, un jove de 28 anys graduat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport.
«Ha sigut també una sorpresa per a mi. Des de casa ho veia i sempre estava aquí el concursant», comentava el primer ‘rival sorpresa’ de ‘Pasapalabra’, que es va quedar a les portes després de no poder vèncer la Marisa.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"