Canvis
‘Pasapalabra’ introdueix una novetat a la ‘Silla Azul’ per afegir «més emoció» al concurs
Roberto Leal va explicar divendres passat en què consisteix el ‘rival sorpresa’

‘Pasapalabra’ arrasa cada tarda a Antena 3 amb quotes superiors al 20% i doblant els resultats de ‘Ya son las ocho’, però el concurs d’Antena 3 no abaixa la guàrdia i continua treballant perquè ningú li arrabassi el títol de líder. Divendres passat, Roberto Leal va sorprendre els espectadors a l’anunciar una novetat que afecta la ‘Silla Azul’, denominada com a ‘rival sorpresa’.
Fins ara, els concursants podien tenir contacte i conèixer els nous aspirants darrere les càmeres. No obstant, això ha deixat de ser així amb l’objectiu de donar-li «més emoció si és possible» a la competició, segons va explicar el presentador.
«A partir d’avui, la persona que aspira a concursar amb nosaltres serà sorpresa. És a dir, la persona que va perdre en el programa anterior no sap a qui s’enfrontarà. Se n’assabentarà just ara, igual com els espectadors i nosaltres en el programa», va revelar Leal davant la Marisa, que va haver d’enfrontar-se a la ‘Silla Azul’ després d’haver perdut contra Orestes en l’entrega anterior.
Notícies relacionadesD’aquesta manera, l’aspirant va conèixer el seu rival alhora que els espectadors. L’encarregat d’estrenar aquesta nova dinàmica va ser el Mario, un jove de 28 anys graduat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport.
«Ha sigut també una sorpresa per a mi. Des de casa ho veia i sempre estava aquí el concursant», comentava el primer ‘rival sorpresa’ de ‘Pasapalabra’, que es va quedar a les portes després de no poder vèncer la Marisa.
- Peña Ubiña Mor un escalador a la mateixa muntanya que va matar el seu pare fa 31 anys
- EDUCACIÓ SUPERIOR La universitat detecta mancances acadèmiques serioses en els alumnes
- Laboral Això és el que mai has de fer estant de baixa, segons els advocats laboralistes
- El vestidor del Madrid s’atipa d’un Vinícius a la baixa
- Laboral ¿Com m’afecta la reducció de la jornada laboral si ja treballo 37,5 hores a la setmana o menys?
- Banca Oliu diu que el benefici rècord del Sabadell sense el BBVA és "sostenible"
- Mercats Talgo puja el 7,67% en borsa arran de l’interès de Sidenor i Pesa
- Estudi de CaixaBank Research La majoria dels nous contractats són acomiadats o dimiteixen abans de l’any
- Anàlisi Güemes davant el jutge
- Investigació El PP d’Ayuso cita Sánchez a la comissió sobre la seva dona i ho rebutja