A ‘Mi casa es la tuya’
Alberto Núñez Feijóo, pròxim convidat de Bertín Osborne a Telecinco: «¿Pactaries amb Vox?»
El presentador xerrarà amb el president del Partit Popular en l’entrega del dissabte 30 d’abril
Bertín Osborne tornarà a conversar amb un polític del Partit Popular a ‘Mi casa es la tuya’. Després de la seva entrevista a Isabel Díaz Ayuso, emesa el juny del 2021, el presentador xerrarà amb Alberto Núñez Feijóo en una entrega que veurà dissabte que ve, 30 d’abril, en el ‘prime time’ de Telecinco.
Després d’arribar a la presidència del PP en substitució de Pablo Casado, el gallec parlarà amb Bertín sobre aquesta nova etapa en la seva trajectòria política i de com l’està afectant a nivell personal. A més, tal com mostra l’avanç compartit per la cadena, el presentador li preguntarà pels possibles pactes del seu partit amb Vox –com ha ocorregut a Castella i Lleó– a nivell nacional.
.@FeijooGalicia disfrutará de una entrevista amena en casa de Bertín y también de una comida en muy buena compañía ❤️
— Mi casa es la tuya (@micasaeslatuya) 25 de abril de 2022
El sábado a las 22:00 horas en @telecincoes 🛋
📲 #MiCasaEsLaTuya https://t.co/TiSQG55z0z
«¿Pactaries amb Vox si et fes falta fer-ho?», pregunta Bertín al seu convidat en la promo que, com és lògic, no revela la seva resposta. D’altra banda, Feijóo reconeix que ha hagut de renunciar a la seva «intimitat» per política i que ha sigut «dur» traslladar-se amb la seva família a Madrid.
Notícies relacionades«¿Et veus com el pròxim president del Govern?», diu el conductor de ‘Mi casa es la tuya’ en un altre moment de l’entrevista a Feijóo, que evita respondre amb claredat: «La clau és que em vegin els espanyols, no que em vegi jo».
Telecinco, que no ha donat més detalls de moment sobre aquesta nova entrega de l’espai, intentarà impulsar amb Feijóo les seves dades de dissabte a la nit. El 16 d’abril passat, el programa protagonitzat per la família Morente va haver de conformar-se amb un 11,1% i 1.167.000.
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Intriga amb rerefons social i polític
- La gestió de la dana L’exconsellera Pradas, sobre la tarda del 29-O: "No sabia on era Mazón"
- El futur de l’educació El reforç de l’oralitat des d’infantil millora la lectoescriptura i l’èxit escolar
- La rutina d’exercicis de la Rosalía amb la qual s’atreveix fins i tot amb l’òpera: “Tots els espectacles exigeixen que estigui en plena forma”
- Un empresari espanyol resident a la Xina revela com veuen l’okupació a Àsia: «No els entra al cap, pensen que m’ho invento»
- Cine y salud mental Marta Lopera, investigadora de la UOC: “El buen terror no explota la locura, la convierte en experiencia humana”
- AL BERNABÉU Xabi Alonso confirma que no va parlar a soles amb Vinícius
- BÀSQUET | EUROLLIGA Clyburn completa l’obra d’art de Shengelia a Belgrad
