Reconeixement
Juan Serrano (Unicorn Content), Ramón Camblor (Telemadrid) i la mítica Pilar Tabares, premis Talent 2022
Aquests guardons premien professionals que han exercit la seva tasca darrere de les cambres «amb brillantor i reconeixement general»
Aquest dimarts, 5 d’abril, s’han donat a conèixer els guardonats amb els premis Talento 2022. La junta directiva de l’Acadèmia de Televisió i de les Ciències i les Arts de l’Audiovisual ha premiat dotze professionals del mitjà televisiu, entre els quals destaquen noms com Juan Serrano, Ramón Camblor o Pilar Tabares.
Serrano és director de programes i productor executiu de Unicorn Content, companyia encarregada de la producció de formats com ‘El programa de Ana Rosa’, ‘En el punto de mira’ o ‘Ya es mediodía’. Tabares, rostre històric d’RTVE, va ser directora de programes musicals a TVE i jurat a ‘Operación triunfo’, mentre que Camblor és actualment director general de continguts audiovisuals de Telemadrid.
Entre els premiats també es troben Abdón Alcañiz, director d’art i dissenyador visual; Santiago de la Rica, director general de producció d’Onza; Felipe Mellizo, creador, guionista i showrunner; María Paz Piñas, coordinadora d’edició i postproducció de Shine Iberia; Pity Alarcón, periodista; Francisco García Novell, director de programes de televisió; Pilar Alonso Machuca, càmera; Aurora Guerra, creadora, guionista i showrunner; i Manuela Manzano, directora de continguts de La Nueva TV.
Notícies relacionadesLa cerimònia de lliurament dels premis Talento 2022, que se celebrarà el pròxim 19 d’abril a l’Institut Français de Madrid, comptarà amb la presència i participació de nombrosos professionals de la televisió a Espanya.
Aquests premis són proposats pels acadèmics i votats per la Junta Directiva de l’Acadèmia. Per poder optar a aquest guardó, el candidat ha d’haver exercit la seva tasca professional «darrere de les càmeres amb brillantor i reconeixement general», segons explica l’Acadèmia en una nota de premsa.
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Notícies falses a internet Brigitte Macron porta a judici 10 persones per haver difós que és home
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Catalunya Parcs temàtics de por i monuments encantats: on celebrar Halloween
- El PSOE ignora l’origen dels 181.150 euros que va avançar la trama Koldo
- Joan Carles I defensa la seva "herència" democràtica i vol tornar a Espanya
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- Segueixin atents a les pantalles
