Nous detalls
Terelu Campos, entre les investigades en la trama ‘Deluxe’ d’espionatge a famosos
La presentadora està sent investigada pel seu presumpte vincle amb el policia que exercia com a font d’informació per a ‘Sálvame’
Continuen transcendint detalls de l’¡operació Deluxe, rebatejada ara com a operació Lluna. Aquest dimarts s’han revelat alguns dels noms dels 140 famosos que haurien sigut espiats en aquesta suposada trama en què estarien implicats la direcció de ‘Sálvame’ i Gustavo González. A més, aquesta tarda s’ha conegut que Terelu Campos també estaria entre les persones que estan sent investigades.
Segons recull ‘20 Minutos’, la filla de María Teresa Campos podria haver tingut presumptament algun tipus de contacte amb el policia que exercia com a font d’informació per al programa de Telecinco.
Notícies relacionadesEntre els noms dels espiats destaquen els de Belén Esteban i altres famosos com Isabel Pantoja, José Ortega Cano, el seu fill José Fernando i el seu nebot Óscar Romero, Kiko Matamoros, Di Stéfano, Alex Casademunt o Kiko Rivera, entre d’altres.
(En elaboració)
- Transport públic ¿Indemnitzar el viatger o multar Renfe?
- Tres experimentats muntanyencs moren per una allau a Panticosa
- Dos morts Localitzat el cos de l’altre desaparegut al travessar un riu a Màlaga
- Perfils Lideratges 2025: Sol Daurella, Josep Oliu, Marc Puig i Joan Font
- Relat, Daurella i Puig, líders empresarials del 2025
