Nous detalls
Terelu Campos, entre les investigades en la trama ‘Deluxe’ d’espionatge a famosos
La presentadora està sent investigada pel seu presumpte vincle amb el policia que exercia com a font d’informació per a ‘Sálvame’

Continuen transcendint detalls de l’¡operació Deluxe, rebatejada ara com a operació Lluna. Aquest dimarts s’han revelat alguns dels noms dels 140 famosos que haurien sigut espiats en aquesta suposada trama en què estarien implicats la direcció de ‘Sálvame’ i Gustavo González. A més, aquesta tarda s’ha conegut que Terelu Campos també estaria entre les persones que estan sent investigades.
Segons recull ‘20 Minutos’, la filla de María Teresa Campos podria haver tingut presumptament algun tipus de contacte amb el policia que exercia com a font d’informació per al programa de Telecinco.
Notícies relacionadesEntre els noms dels espiats destaquen els de Belén Esteban i altres famosos com Isabel Pantoja, José Ortega Cano, el seu fill José Fernando i el seu nebot Óscar Romero, Kiko Matamoros, Di Stéfano, Alex Casademunt o Kiko Rivera, entre d’altres.
(En elaboració)
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Sánchez agita el debat de les pensions amb ajudes a les dones
- per terra i aire Vídeo de com un gos policia deté un lladre de cotxes a Califòrnia
- La beguda que hidrata més que l’aigua i que has de prendre a l’estiu per calmar la set
- Amb l'abstenció del PSC El Parlament posa en marxa la comissió sobre l'espionatge i cita Marlaska, Robles i el CNI
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- Successos D’Horta de Sant Joan a l’Empordà i Montserrat: els grans incendis que han castigat Catalunya les últimes dècades
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?