Millora
Cristina Medina explica com avança el seu tractament contra el càncer: «Primera vegada que surto al carrer sense perruca»
L’actriu ha compartit entusiasmada com es troba després de finalitzar la quimioteràpia
La coneguda actriu de sèries com ‘La que se avecina’, Cristina Medina, ha compartit amb els seus seguidors un vídeo per explicar com es troba en el seu tractament contra el càncer de mama. Dies després d’anunciar que havia acabat una part del procés, la intèrpret ha explicat que ha tornat a fer esport i que ha volgut sortir al carrer sense perruca.
Aquesta setmana, la protagonista de la sèrie de Telecinco va explicar que havia finalitzat la quimioteràpia i la radioteràpia. En un vídeo curt compartit a les seves xarxes, l’actriu explicava que havia tornat a practicar exercici: «He volgut posar fre al dolor i sortir als matins per reactivar el cos i que no pugui amb nosaltres».
En una publicació en el seu perfil oficial, Cristina Medina, va mostrar el seu nou aspecte i es va mostrar molt entusiasmada: «Ja tinc cabells. És la primera vegada que surto al carrer sense turbant i sense perruca ni res», va detallar en el fragment compartit. Multitud de companys de repartiment li van contestar enviant-li missatges d’ànim i suport, com Eva Isanta o Jordi Sánchez.
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Aquesta és la ciutat poc coneguda i més bonica del món per Nadal: té sis mercats de conte i carrers amb canals
- Envelliment Silver tsunami
- Minimitzar els riscos Cooperació amb la policia, guàrdies amb armes...: així gestionen la seguretat els museus del món després d’altres ‘robatoris del segle’
- Reforma urbanística Inquietud als comerços afectats per l’operació Inditex-Alcampo a Sant Adrià: «No ens renoven contractes»
- Durant la Convenció Municipalista Turull demana als càrrecs de Junts estar «preparats»: «Venen moments complicats»
