Llista completa
‘Simeone: Vivir partido a partido’ i ‘After. Almas perdidas’, novetats de Prime Video al gener
La docusèrie protagonitzada per l’entrenador de l’Atlètic de Madrid arribarà a la plataforma el 26 de gener

El 2022 arriba a Amazon Prime Video amb una allau d’estrenes i retorns aquest gener. Un dels més destacats de la plataforma d’entreteniment és ’Simeone. Vivir partido a partido’, la docusèrie protagonitzada per l’entrenador de l’Atlètic de Madrid, que veurà la llum el dimecres 26 de gener.
Diego Pablo Simeone ha creat al llarg de gairebé tres dècades com a jugador i entrenador, una manera única i mundialment reconeixible d’entendre el futbol. El cholisme és més una filosofia de vida que una estratègia de joc: és un conjunt de valors i eines que Simeone ha reunit al llarg de la seva carrera a base d’observació i molta feina per poder afrontar les dificultats, aprenent de les victòries i, sobretot, de les derrotes. La docusèrie mostra una temporada única (2020/21) al costat de Diego Pablo Simeone i revela el secret d’un èxit que ha començat a escriure la història del seu llegat.
Cristiano Ronaldo, David Beckham, Leo Messi, José Mourinho, Pep Guardiola, Sergio Ramos, Luis Suárez, Koke i Fernando Torres són alguns dels testimonis que la sèrie han reunit al voltant de la figura de Diego Pablo Simeone.
‘After. Almas perdidas’ - Estrena - 3 de gener
Notícies relacionades‘After. Almas perdidas’ - Estrena - 3 de generUna altra de les estrenes destacades d’Amazon Prime Video aquest gener és ‘After. Almas perdidas’, que veurà la llum el 3 de gener. La ficció mostra Tessa començant un nou i emocionant capítol de la seva vida, però mentre es prepara per traslladar-se a Seattle per aconseguir la feina dels seus somnis, la gelosia i el comportament impredictible de Hardin arriben a un punt àlgid i amenacen d’acabar amb la seva intensa relació. La situació es complica quan el pare de Tessa torna i surten a la llum revelacions impactants sobre la família de Hardin. Finalment, Tessa i Hardin hauran de decidir si val la pena lluitar pel seu amor o si és hora de seguir camins separats.
‘As We See It’ - Estrena - 21 de gener
‘As We See It’ - Estrena - 21 de gener’As We See It’ segueix Jack, Harrison i Violet, uns companys de pis a la vintena i amb trastorn de l’espectre autista, que s’esforcen per aconseguir i mantenir la feina, fer amics, enamorar-se i tirar endavant en un món que se’ls escapa. Amb l’ajuda de familiars, ajudants i, de vegades, fins i tot entre ells mateixos, aquests companys experimenten dificultats i celebren els triomfs dels seus particulars viatges cap a la independència i l’acceptació.
Altres estrenes
5 de gener: ‘García y García’
7 de gener: ‘The Tender Bar’
14 de gener: ‘Hotel Transilvania: Transformania’, ‘La última gran estafa’
21 de gener: ‘The Ice Road’
27 de gener: ‘El espía inglés’, ‘This is us’ (temporada 5)
28 de gener: ‘Vox Machina’
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament
- Medi ambient La meitat dels municipis amb pla antiincendis no el tenen actualitzat
- Les flames amenacen el parc natural Font Roja, a Alacant
- Piera surt al carrer i apel·la a preservar la "convivència" entre les comunitats