A ‘El intermedio’
Carmena recorda una anècdota amb Pablo Casado: «Em va dir que no li venia de gust enfrontar-se amb mi»
L’exalcaldessa de Madrid va parlar amb Thais Villas sobre la classe política a ‘El intermedio’
Amb motiu de la publicació del seu llibre, titulat ‘La joven política’, Manuela Carmena va obrir aquest dijous les portes de casa seva per concedir una distesa entrevista a Thais Villas a ‘El intermedio’. A més de xerrar amb la reportera del programa sobre la seva vida actual, allunyada del món de la política, l’exalcaldessa de Madrid va parlar sobre alguns assumptes d’actualitat.
«Quan em vaig jubilar tenia una carpeta mental amb 14 projectes. Soc un risc per a les meves amigues jubilades», va fer broma Carmena, que també va parlar del que més li va cridar l’atenció durant la seva etapa en la política: «M’ha sorprès que, en una democràcia consolidada, les persones que assumeixen càrrecs polítics estiguin entossudides a jugar en una guerra constant». «Tants insults i tanta desqualificació impedeixen que es parli de com podem millorar la nostra ciutat, país o comunitat», va apuntar.
Quant al rebuig de l’Ajuntament de Madrid a fer filla predilecta de la ciutat l’escriptora Almudena Grandes, morta el 27 de novembre passat, Carmena va ser taxativa: «Em fa moltíssima pena. Aquí sí que crec que hi ha alguna cosa molt miserable». «No reconèixer el seu valor per un rancor polític em fa moltíssima pena. Això indica que una cosa dolenta està passant», va remarcar l’exalcaldessa, que va assenyalar directament la ultradreta: «És molt determinant el tema de Vox. Està fent una tasca molt antidemocràtica».
Notícies relacionadesA Carmena també li van preguntar pel conflicte entre Isabel Díaz Ayuso i Pablo Casado: «Confirma una cosa en què insisteixo molt. Cal desvincular la política de l’afany desmesurat del poder». Respecte a la seva relació amb el líder del PP, va assegurar que «en distàncies curtes és molt amable». «Una de les primeres coses que em va dir va ser: ‘Ui, no saps l’alegria que m’ha fet no ser candidat per l’ajuntament, perquè no em venia gens de gust haver d’enfrontar-me amb tu’. Em va semblar una cosa carinyosa i agradable», va recordar.
«A Isabel Díaz Ayuso no la conec però m’encantaria conèixer-la», va comentar sobre la presidenta de la Comunitat de Madrid, donant peu que Thais Villas li proposés que la convidés a la seva casa. Una idea que Carmena es va prendre amb humor: «Doncs mira, m’has donat una idea. No sé si el curs és el mateix, però faré el mateix que amb tu».
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
