A ‘El intermedio’
Carmena recorda una anècdota amb Pablo Casado: «Em va dir que no li venia de gust enfrontar-se amb mi»
L’exalcaldessa de Madrid va parlar amb Thais Villas sobre la classe política a ‘El intermedio’

Amb motiu de la publicació del seu llibre, titulat ‘La joven política’, Manuela Carmena va obrir aquest dijous les portes de casa seva per concedir una distesa entrevista a Thais Villas a ‘El intermedio’. A més de xerrar amb la reportera del programa sobre la seva vida actual, allunyada del món de la política, l’exalcaldessa de Madrid va parlar sobre alguns assumptes d’actualitat.
«Quan em vaig jubilar tenia una carpeta mental amb 14 projectes. Soc un risc per a les meves amigues jubilades», va fer broma Carmena, que també va parlar del que més li va cridar l’atenció durant la seva etapa en la política: «M’ha sorprès que, en una democràcia consolidada, les persones que assumeixen càrrecs polítics estiguin entossudides a jugar en una guerra constant». «Tants insults i tanta desqualificació impedeixen que es parli de com podem millorar la nostra ciutat, país o comunitat», va apuntar.
Quant al rebuig de l’Ajuntament de Madrid a fer filla predilecta de la ciutat l’escriptora Almudena Grandes, morta el 27 de novembre passat, Carmena va ser taxativa: «Em fa moltíssima pena. Aquí sí que crec que hi ha alguna cosa molt miserable». «No reconèixer el seu valor per un rancor polític em fa moltíssima pena. Això indica que una cosa dolenta està passant», va remarcar l’exalcaldessa, que va assenyalar directament la ultradreta: «És molt determinant el tema de Vox. Està fent una tasca molt antidemocràtica».
Notícies relacionadesA Carmena també li van preguntar pel conflicte entre Isabel Díaz Ayuso i Pablo Casado: «Confirma una cosa en què insisteixo molt. Cal desvincular la política de l’afany desmesurat del poder». Respecte a la seva relació amb el líder del PP, va assegurar que «en distàncies curtes és molt amable». «Una de les primeres coses que em va dir va ser: ‘Ui, no saps l’alegria que m’ha fet no ser candidat per l’ajuntament, perquè no em venia gens de gust haver d’enfrontar-me amb tu’. Em va semblar una cosa carinyosa i agradable», va recordar.
«A Isabel Díaz Ayuso no la conec però m’encantaria conèixer-la», va comentar sobre la presidenta de la Comunitat de Madrid, donant peu que Thais Villas li proposés que la convidés a la seva casa. Una idea que Carmena es va prendre amb humor: «Doncs mira, m’has donat una idea. No sé si el curs és el mateix, però faré el mateix que amb tu».
- Previsió meteorològica L’Aemet ja avisa per al cap de setmana: això passarà a Espanya en les pròximes hores
- Oferta ocupació pública 2023 Sanitaris, docents, Mossos: així es distribueixen les 14.000 places que la Generalitat traurà a oposició
- Operació a Sau Els pescadors han capturat una tona de peixos al pantà de Sau
- Assetjament a les aules Intent de suïcidi d’un estudiant a Barcelona: «Ni el professor ni ningú em va ajudar davant el ‘bullying’»
- Art ocult Reapareix un mural dels anys 80 que estava amagat als passadissos del metro de Barcelona
- Ingressos diversos ¿Quant cobra un policia nacional?
- Futbol Christensen es perdrà el clàssic de Copa al Camp Nou
- Referèndum per a la independència Marta Rovira (ERC) creu que l’1-O «no va tenir prou legitimitat interna»
- Màximes de 30 ºC «Temperatures pròpies de juny» a final de març: la calor sufocant torna la setmana que ve
- Guerra d’Ucraïna Indultats més de 5.000 delinqüents després de complir el seu «contracte» amb el Grup Wagner