Així va ser la seva visita
Els titulars de Piqué a ‘El Hormiguero’: «L’estat anímic de la gent és millor que el de Barcelona»
El futbolista del Barcelona va acudir al programa després de cancel·lar la seva visita la passada setmana

Després de cancel·lar la seva visita la passada setmana, Gerard Piqué va acudir ahir a la nit a ‘El Hormiguero’. El jugador del Futbol Club Barcelona entrava al plató revelant per què va suspendre la invitació. A més, revelava com se sent amb l’arribada de Xavi Hernández a l’equip i va parlar de la seva faceta com a empresari. Aquests han sigut els seus titulars:
-Sobre la cancel·lació de la seva visita: «Ja saps com funciona això. Hi havia entrenador nou i vam decidir ajornar aquesta entrevista i Xavi ni ho sabia. Va ser una decisió pròpia que vaig prendre jo».
-Sobre si ‘les normes de Xavi’ eren per ell: «Sembla que és anormal que es posin normes. Una cosa és el que digui la premsa i una altra la veritat. Allò de no fer surf ni anar amb bicicleta elèctrica mai ho ha dit ell».
-Sobre la Copa Davis: «Tenim un problema perquè la gent no és a les pistes, sinó dinant. A Madrid la gent va al tennis a dinar i veure el partit a la tele», va dir en to de broma.
-Sobre Barcelona i Madrid, creu que la seva ciutat s’està apagant i veu Madrid amb «més vida, contingut i coses per fer». Tot i que continua creient que «Barcelona és la millor del món amb diferència», reconeix que «últimament, quan vinc a Madrid sento que l’estat anímic de la gent és millor que el de Barcelona».-¿Seria president del FC Barcelona? «Hi ha dies que sí i hi ha dies que no».
-Sobre la seva retirada i com viuen els futbolistes aquest moment: «No estem preparats per retirar-nos». «Estaria bé que ens ensenyessin a portar aquest canvi».
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern