A Llorca
Jorge Javier Vázquez cancel·la la seva obra de teatre per «problemes de salut»
El presentador també va ser absent del ‘Deluxe’ dissabte, en què va ser substituït per María Patiño

Jorge Javier Vázquez ha cancel·lat la representació de la seva obra de teatre a Llorca. El presentador tenia previst actuar a la localitat murciana diumenge, no obstant, des del mateix ajuntament llançaven un comunicat en el qual suspenien l’espectacle per «problemes de salut» del presentador.
La funció, que porta per títol ‘Desmontando a Séneca’, va ser cancel·lada el 12 de novembre després que «la companyia de l’artista» es posés en contacte amb l’ajuntament perquè estiguessin al corrent d’aquests «problemes de salut» que en cap moment es concreten.
Notícies relacionadesLa cancel·lació es va produir, per tant, només dos dies abans de la seva representació. Jorge Javier tampoc va ser present dissabte passat en el ‘Deluxe’, en què María Patiño va conduir el programa. No obstant, aquesta circumstància és més o menys habitual, ja que Patiño sol cobrir el presentador puntualment.
Jorge Javier sí que va estar presentant la gala de ‘Secret story’ de dijous a la nit, un dia abans que suspengués la seva obra a Llorca. De moment, tampoc s’ha manifestat sobre això a les xarxes socials.
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Doncs no va ser en directe
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- L’ordre en el desordre de Trump
- ¿Ningú vol dimissions?
- Golejada per acariciar el Mundial
- Maite Casademunt: "Estimo la passió per destacar, per no passar desapercebuda"