A les 22.45 hores
Antonio Orozco i Lolita, convidats aquesta nit en la segona entrega de ‘Veo como cantas’ a Antena 3
A més, la polifacètica Lolita se sumarà de manera puntual a l’elenc d’assessors i al costat de Josie, Ruth Lorenzo i El Monaguillo

Antena 3 emet aquesta nit, a les 22.45 hores, una nova entrega de ‘Veo como cantas’. En aquesta ocasió, l’espai tindrà com a artista convidat el cantant Antonio Orozco, que, amb el seu profund coneixement musical i la seva reconeguda desimboltura, intentarà ajudar la concursant de la setmana amb els seus consells i les seves impressions.
A més, la polifacètica Lolita se sumarà de forma puntual a l’elenc d’assessors i, junt amb Josie, Ruth Lorenzo i El Monaguillo, farà tot el possible per descobrir qui de tots els cantants misteriosos són veritable farsants, incapaços d’afinar ni una sola nota.
Les identitats dels cantants misteriosos d’aquesta segona entrega de ‘Veo como cantas’ seran més que variades. Des d’una punk i una pin-up, a un llenyataire, un otaku i una traductora, passant per una amant dels gats, una crupiera, un informàtic i un agent de viatges. ¿Qui d’entre ells tindrà una veu espectacular capaç de deixar bocabadats presentador, assessors i concursant? ¿I qui farà esgarrifar fins i tot amb la primera nota?
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?