Inesperat
Marhuenda i Eduardo Inda, sorprenents absències en la tornada de ‘laSexta noche’
Els tertulians participen en el programa des dels seus inicis

‘laSexta noche’ va estrenar la seva nova temporada amb José Yélamo al capdavant aquest cap de setmana. El programa va arrencar una nova aventura a la cadena d’Atresmedia amb el fitxatge del presentador i les inesperades absències, entre els seus tertulians, d’Eduardo Inda i Francisco Marhuenda.
Els espectadors es van adonar de sonors canvis entre els participants del debat, en comparació amb les últimes temporades, al veure que entre els seus col·laboradors no hi havia ni el director d’‘OKdiario’ ni el màxim responsable del diari ‘La Razón’. Els seguidors del format copresentat per Verónica Sanz es van estranyar d’aquest canvi, ja que tots dos han sigut rostres habituals de l’espai polític des de fa vuit anys.
Sí que van participar en l’entrega d’estrena Angélica Rubio, Antonio Maestre, Elisa Beni, Ignacio Cembrero i Juanlu Sánchez, també col·laboradors coneguts pels més fidels del programa, molts dels quals no van tardar a comentar les absències a les xarxes socials. En les pròximes setmanes es desvetllarà si es tracta d’una baixa provisional o si, al contrari, Eduardo Inda i Marhuenda han abandonat el format.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)