A ‘Sálvame’
Jorge Javier, després de l’última agressió homòfoba: «Hem sigut massa tolerants amb els discursos d’odi»
El presentador de Telecinco ha pronunciat un discurs per mostrar la seva repulsa els atacs homòfobs
Nombrosos rostres públics han condemnat durant les últimes hores la terrible agressió homòfoba que va patir diumenge passat un jove a Madrid en mans d’un grup d’encaputxats. Mentre que Nagore Robles s’ha posat a plorar durant l’emissió de ‘Sobreviviré’, mostrant la seva repulsa envers aquest tipus d’actes, Jorge Javier Vázquez ha fet un alto a ’Sálvame’ per pronunciar un aplaudit discurs.
«Vaig arribar a Madrid fa 25 anys. Juro que mai vaig sentir por en aquell moment, mai. Per a mi, era arribar a una ciutat on imperava la llibertat, on podia ser feliç i on podia donar curs als meus sentiments», ha començat dient el presentador, lamentant que en l’actualitat «aquest Madrid ja no existeix». Un «sentiment i sensació de llibertat» que també s’està perdent en altres punts d’Espanya, segons ha remarcat.
El rostre de Telecinco ha confessat que, després de les últimes agressions homòfobes, ha començat a viure «intranquil» a la capital: «Per primera vegada en la meva vida no em sento segur a l’hora de sortir per segons quins llocs i a segons a quines hores de la nit». «No som encara en el pitjor moment, això anirà a més. Perquè hem sigut massa tolerants amb els discursos d’odi. La llavor ja està sembrada i està creixent», ha lamentat.
Notícies relacionadesJorge Javier Vázquez condena la homofobia: “Estamos ante un problema gravísimo que se tiene que parar ya. Todos los partidos políticos tienen que ponerse las pilas” #yoveosalvame pic.twitter.com/c6qGO0c6DV
— GOSSIP BOY (@JuanjoCotilla) 7 de septiembre de 2021
Jorge Javier ha insistit que es tracta d’«un problema gravíssim que s’ha de parar ja». A més, ha fet una crida als partits polítics perquè «tots, sense excepció, han de posar-se les piles». «Maltracten i maten les dones, persones del col·lectiu LGTBI. No conec cap home al qual s’hagi maltractat o matat per ser heterosexual», afegia el conductor de ‘Sálvame’.
«Als meus 51 anys mai hauria pensat que viuria intranquil per ser gai. Els discursos d’odi són l’avantsala a les accions d’odi, viure intranquil és l’avantsala a viure amb por, i jo no vull viure amb por», ha conclòs abans de continuar amb el programa.
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
- Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
- Nova cita cultural Òmnium Cultural s’alia amb l’IEC per transformar la Nit de Santa Llúcia en l’equivalent literari dels Premis Gaudí
