A les 22.05
Més humor i molta música a ‘Mamma Mia: Una y otra vez’ a La 1
Les cançons d’ABBA tornen a protagonitzar la pel·lícula
La 1 programa aquest diumenge com a ‘pel·lícula de la setmana’ ‘Mamma Mia: una y otra vez’, a les 22.05. La seqüela de la coneguda comèdia musical està dirigida per Ol Parker i protagonitzada per Meryl Streep, Amanda Seyfried i Lily James. Christine Baranski, Julie Walters, Pierce Brosnan, Colin Firth, Stellan Skarsgård, Dominic Cooper i Andy García també formen part de l’elenc.
En aquesta ocasió, els personatges tornen a la màgica illa grega on té llocla pel·lícula original per descobrir com és el present de Sophie (Amanda Seyfried), la vida de la qual està a punt de canviar per a alegria de tots. A la pel·lícula es viatja a l’estiu màgic de finals dels anys 70, per conèixer una jove i apassionada Donna (Lily James, una actriu en escalada), acompanyada de les seves dues millors amigues, i com es van forjar les relacions amb els tres homes de la seva vida, entorn dels quals gira la primera part.
- Drets laborals El permís laboral de 5 dies que tenen tots els treballadors el 2026 i que molts no estan fent servir
- Entrevista Elena Ibáñez, biòloga cel·lular: "Hi ha estudis que han detectat microplàstics en el semen i en els ovaris"
- Fauna sorprenent Troben un peix que és capaç d’escalar 15 metres de roca a les cascades
- Julián i Miguel Casanova expliquen la Guerra Civil en vinyetes: «Aquest còmic també busca combatre les mentides que circulen per les xarxes»
- Guerra a l’Orient Pròxim Almenys un mort en un atemptat amb fusells d’assalt davant del consolat israelià d’Istanbul
