A les 22:00 hores
Concha Velasco serà sorpresa per un antic company a ‘Volverte a ver’
El programa també rep Oriana Marzoli i Iván González, que acudeixen al plató per rendir homenatge a les seves mares
Telecinco emet aquesta nit, a les 10, una nova entrega de ‘Volverte a ver’. En aquesta ocasió, Hugo Aritzmendi, que va compartir escenari amb l’artista a l’obra teatral ‘Olivia y Eugenio’, sorprendrà Concha Velasco i li agrairà quant va disfrutar i aprendre amb ella en aquest espectacle.
A més, Oriana Marzoli i Iván González, exconcursants de ‘La casa fuerte’ i parella sentimental, també acudiran al plató del programa presentat per Carlos Sobera per rendir homenatge a les seves mares, a qui agraeixen el seu suport incondicional en els moments complicats de la seva història d’amor.
Altres dels convidats de ‘Volverte a ver’ són una dona que vol saber el motiu pel qual el seu pare la va abandonar quan era petita; una dona enamorada del seu marit que l’anima perquè continuï lluitant contra la malaltia que pateix; una jove que espera poder retrobar-se amb la seva cosina biològica i una dona que anhela reconciliar-se amb la seva germana.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Cine On es poden veure les pel·lícules nominades als premis Gaudí
- Manifestació contra el caos ferroviari Milers de persones convocades per l’ANC denuncien el caos de Rodalies: «La independència és l’única solució»
- Sinistralitat viària L’encreuament més perillós de Barcelona acumula 18 accidents en un any: «Passar el semàfor és jugar-te la vida»
- Futbol El Barça abandona la Superlliga de Florentino a dos dies que Laporta dimiteixi com a president
