A les 22:00 hores
Concha Velasco serà sorpresa per un antic company a ‘Volverte a ver’
El programa també rep Oriana Marzoli i Iván González, que acudeixen al plató per rendir homenatge a les seves mares

Telecinco emet aquesta nit, a les 10, una nova entrega de ‘Volverte a ver’. En aquesta ocasió, Hugo Aritzmendi, que va compartir escenari amb l’artista a l’obra teatral ‘Olivia y Eugenio’, sorprendrà Concha Velasco i li agrairà quant va disfrutar i aprendre amb ella en aquest espectacle.
A més, Oriana Marzoli i Iván González, exconcursants de ‘La casa fuerte’ i parella sentimental, també acudiran al plató del programa presentat per Carlos Sobera per rendir homenatge a les seves mares, a qui agraeixen el seu suport incondicional en els moments complicats de la seva història d’amor.
Altres dels convidats de ‘Volverte a ver’ són una dona que vol saber el motiu pel qual el seu pare la va abandonar quan era petita; una dona enamorada del seu marit que l’anima perquè continuï lluitant contra la malaltia que pateix; una jove que espera poder retrobar-se amb la seva cosina biològica i una dona que anhela reconciliar-se amb la seva germana.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament
- Medi ambient La meitat dels municipis amb pla antiincendis no el tenen actualitzat
- Les flames amenacen el parc natural Font Roja, a Alacant