¿Se l’emportarà?
‘Pasapalabra’ torna a sembrar el dubte amb Marco Antonio a una paraula del pot
L’última promoció d’Antena 3 mostra el concursant a punt de completar el Rosco amb gairebé mig minut per davant

Si el passat 1 de juliol Pablo Díaz s’emportava el primer pot de la nova etapa de ‘Pasapalabra’, un nou concursant pot estar a punt de seguir els seus passos. Així ho mostra l’última promoció d’Antena 3, en la que Marco Antonio està a una resposta de completar el Rosco del programa.
En el fragment que ja ha començat a anunciar la cadena es pot observar com el participant té ja el Rosco completat i li queda contestar a la lletra H per emportar-se el preuat premi del format, que ja arriba als 238.000 euros. S’hi aprecia que disposa de 29 segons, una quantitat de temps suficient per a una resposta, tal com li aconsella Roberto Leal: «Si vols la llegeixo a poc a poc».
Sota la promesa que l’esmentat moment es produirà ben aviat, quan arribi el moment descobrirem si el concursant aconsegueix emportar-se a casa el premi. No obstant, també hi ha la possibilitat que, tal com va succeir en diverses ocasions amb Pablo en les que Antena 3 va promocionar que es trobava a una paraula, aquest falla, quedant-se a un pas del triomf.
¿Qué hacéis vosotr@s en 29 segundos? ⏱#Pasapalabra: de lunes a viernes, a las 20h, en @antena3com 😉 pic.twitter.com/q8jYLlaQ7J
— Pasapalabra (@PasapalabraA3) 23 de agosto de 2021
- Actor En la ruïna després d’aparèixer amb José Luis Gil
- Després de l’incident de la Rambla Junts es planteja un progressiu aïllament de Laura Borràs
- Nova polèmica a Finlàndia per la filtració d’un vídeo de la primera ministra Sanna Marin de festa
- Accident aeri «Múltiples morts» al xocar dos avions a Califòrnia
- Ensurt per al nou crac Un lladre li roba el rellotge a Lewandowski quan arribava a la Ciutat Esportiva del Barça
- A l’Arieja Sis morts i quatre ferits greus al xocar frontalment dos cotxes a prop d’Andorra
- L’inici de la ronda espanyola L’equip de Roglic agafa el timó de la Vuelta enmig de la bogeria holandesa
- Crisi energètica L’anunci de tancament del gasoducte Nord Stream impulsa els preus del gas a Europa
- LOTERIES DE CATALUNYA La Grossa del Divendres: Sorteig del divendres 19 d’agost de 2022
- PRETEMPORADA El Barça femení venç el PSG en la tanda de penals (5-3)