Nova edició
Antena 3 llança la primera promoció de ‘La Voz’ amb el debut de Pablo Alborán i el retorn de Malú
Eva González torna al capdavant de l’exitós format musical

L’entreteniment musical continuarà sent un dels pilars d’Antena 3 en els pròxims mesos amb la tornada de ‘La Voz’. La cadena d’Atresmedia ja ha iniciat les promocions de la nova temporada del talent, que comptarà amb Pablo Alborán, Malú, Alejandro Sanz i Luis Fonsi com a ‘coaches’.
En el primer espot oficial es continua prometent un alt nivell d’exigència als participants: «Només els més grans poden arribar fins aquí», avança el vídeo, en el qual es mostra un difícil recorregut a través d’un gratacel fins a arribar a la coneguda butaca vermella del programa.
Notícies relacionadesSolo los más grandes pueden llegar hasta aquí ✌ #LaVozAntena3 https://t.co/BiP3rCo3pL pic.twitter.com/fvdt07IyeE
— antena 3 (@antena3com) 17 de agosto de 2021
A continuació, s’avancen les imatges d’alguns dels concursants que provaran sort en aquesta nova temporada. Hauran de convèncer els quatre ‘coaches’ del format, que viurà el retorn de Malú, que no hi participava des de l’etapa de Telecinco, i el debut de Pablo Alborán.
Amb ells, Alejandro Sanz i Luis Fonsi conformen els cantants encarregats de formar els seus equips de participants. Eva González tornarà a posar-se al capdavant del programa en la seva tercera edició a Antena 3, la data d’estrena del qual no s’anuncia en aquest primer avenç, però que tot apunta que es produeixi durant les primeres setmanes de tardor.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se