GOS ‘INFLUENCER’
Hande Erçel (‘Love is in the air’) i el seu gos ‘influencer’, que fa furor a Instagram
L’actriu turca presenta la seva mascota, que es diu ‘Azul’

Fa menys d’un mes que Hande Erçel va decidir obrir un compte d’Instagram al seu gos Azul, de raça Weimar, i està arrasant des del seu començament en l’aplicació. Ha obtingut més de 70.000 seguidors i milers de ‘likes’ a totes les seves publicacions. L’actriu sempre ha dit sentir molt d’amor per les seves mascotes, que les sent com un membre més de la família. Així ho ha demostrat.
La protagonista de ‘Love is in the air’ va ser entrevistada fa uns dies per la revista ‘InStyle’ i va confessar: «Són els meus nadons, no puc dir quant els estimo». També va donar a conèixer el nom dels seus altres dos gossos, que tenen noms espanyols: són ‘Niebla’ i ‘Noche’.
Notícies relacionadesD’altra banda, va explicar el perquè els va posar noms en castellà i va dir: «Vaig triar les paraules que m’agradaven perquè volia aprendre els seus noms en espanyol». Va confessar començar a aprendre el nostre idioma durant el confinament i sent un carinyo especial per la cultura espanyola.
En el compte d’Instagram, la model turca sol compartir contingut en el qual només apareix el seu gos posant de diferents maneres i explicant en primera persona, des de la perspectiva d’Azul, les seves pròpies experiències.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"