Grans dades d’audiència

Bardají valora la temporada més exitosa d’‘El hormiguero’: «És el millor programa diari d’entreteniment»

El director general d’Atresmedia destaca el treball de Pablo Motos i de tot el seu equip

Bardají valora la temporada més exitosa d’‘El hormiguero’: «És el millor programa diari d’entreteniment»
2
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

Pablo Motos i el seu equip estan d’enhorabona. ‘El hormiguero’ finalitza la seva 15a temporada amb el millor resultat de la seva història, arribant a un 16,6% de quota de pantalla amb més de 2,8 milions d’espectadors. A més, el març del 2021 va firmar el seu millor mes amb un ‘share’ del 17,6% i més de 3,1 milions de televidents. 

El programa d’entreteniment puja fins al 17,5% de quota en ‘target’ comercial, l’espectador preferit pels anunciants. A més, aconsegueix un dels seus millors resultats entre els joves de 25 a 34 anys, i arriba a un 17,6% de quota de pantalla mitjana. Amb aquests resultats, suma set temporades com a líder de la seva franja de forma ininterrompuda.

El director general d’Atresmedia, Javier Bardají, assegura que comptar cada nit amb el programa és «un privilegi» per al grup de comunicació. A més, el defineix com «el millor programa d’entreteniment diari de la televisió» i destaca el treball de Motos i del seu equip: «Se superen any rere any, i han tancat la temporada més exitosa de la seva història». 

Per a Bardají, ‘El hormiguero’ és «un exemple perfecte de la manera com entenem la televisió a Atresmedia i la responsabilitat i el compromís amb la societat». «Quan la televisió ha sigut més necessària, els espectadors han escollit Atresmedia. Aquest suport del públic ens arriba enmig d’aquesta dura pandèmia que ens ha obligat a treballar amb més propòsit de companyia que mai», remarca. 

El directiu apunta que les grans dades del programa produït per 7 y acción «demostren que és possible fer una televisió que aposta per la sostenibilitat econòmica i social, adequant-se al nou context audiovisual; una televisió que sigui capaç d’entretenir la gent i connectar-la amb la realitat que l’envolta, generant criteri i certesa informativa davant les mentides i la desinformació». «Això també ho ha sabut fer Pablo i el seu equip», afegeix. 

Pablo Motos: «Hem sigut útils»

Notícies relacionades

Pablo Motos, per la seva part, declara que en temps de pandèmia «hem fet el més important que farem en la nostra vida: ser útils». «Informar amb valentia sense despistar, amb criteri, fent companyia i entretenint la gent enmig de tota aquesta incertesa s’ha convertit en una missió que només es podia fer amb cor i amb veritat», afirma.

«Ha sigut un honor i no podem estar més contents amb les millors dades d’audiència de la nostra història. Estem treballant ja amb humilitat, però amb tota la nostra força perquè la temporada que ve sigui la millor de totes», afirma abans de donar les gràcies a Antena 3 «per la seva confiança cega en nosaltres».

Temes:

El hormiguero