A ‘Cuatro al día’
Concha Velasco, enfonsada després de la mort de Raffaella Carrà: «Ha sigut la meva mestra televisiva»
L’artista ha intervingut en el programa de Joaquín Prat després de conèixer la trista notícia

La mort de Raffaella Carrà ha deixat commocionat el món de l’espectacle i nombrosos companys de professió. És el cas de Concha Velasco, que després de conèixer la trista notícia ha intervingut en directe a ‘Cuatro al día’ a través d’una connexió telefònica. L’actriu s’ha mostrat devastada en el programa de Joaquín Prat, ja que s’ha assabentat de la seva mort en un moment molt delicat per a ella per qüestions de salut.
Velasco, que s’està recuperant d’una operació d’hèrnia, ha explicat amb la veu entretallada com ha rebut la notícia: «Quan m’he assabentat d’això de Raffaella m’he posat a plorar i he fet un pas enrere, aquestes coses m’afecten molt». «Tinc 81 anys, m’han operat d’una cosa molt grossa i ha sigut tremend perquè jo l'estimo molt. Mai podré dir que l’estimava, per a mi continuarà estant viva», ha assegurat.
Notícies relacionadesDurant la seva trucada al programa de Cuatro, la intèrpret ha reconegut que no sabia que la seva companya estava malalta: «No parlàvem gaire sovint però l’admiració hi era». A més, li ha dedicat unes paraules carregades de carinyo i admiració: «Sempre he volgut ser com Raffaella, jo anava al seu programa i ella venia al meu. Moltes vegades em poso els seus vídeos perquè m’agrada tant... Ha sigut la meva gran mestra al món de la interpretació televisiva».
D’altra banda, Velasco s’ha desfet en afalacs cap a la figura de Carrà, tant en el terreny professional com personal: «Era meravellosa, una professional enorme i una gran companya. Era tan gran que era incapaç de treure el lloc a ningú, era la més gran». «M’he posat a plorar i els meus fills s’han enfadat, perquè avui no em deixaven veure la tele per la mort de Tico Medina», ha afegit.
- INCENDIS FORESTALS Una vella i «maleïda» cançó de Serrat, l’himne per recordar l’estiu en què va cremar l’oest espanyol
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Medi ambient L’ús intensiu de les dessalinitzadores situa les reserves dels pantans al 74%
- MÚSICA AMB MISSATGE POSITIU El 'revival' dels balcons del clàssic del Dúo Dinámico 'Resistiré'
- Obituari Mor Manuel de la Calva, membre del Dúo Dinámico, als 88 anys
- Reunió el 2 de setembre Illa cita Renfe i Adif per reclamar actuacions «urgents i estructurals» que millorin el servei de Rodalies
- Immigració El Govern aprova el repartiment de menors migrants entre comunitats autònomes
- Jubilació La despesa en pensions puja un 6,2% a l’agost, fins a la xifra rècord de 13.621 milions