Així queda la seva emissió
Telecinco mareja l’audiència amb un altre ball de dies de les gales de ‘Supervivientes’
La cadena torna a descol·locar els seus espectadors i el mateix Jordi González, que va fer broma amb el canvi
No està sent fàcil per als espectadors de Telecinco seguir les gales d’aquesta edició de ‘Supervivientes’. Amb l’Eurocopa pel mig i la batalla contra les apostes d’Antena 3, la cadena ha tornat a canviar els dies d’emissió del ‘reality’, que s’ha tornat tot un trencaclosques.
Tal com va anunciar ahir a la nit Jordi González, «a partir de la setmana que ve comencem a moure els seus dies perquè aquesta és una edició moguda». «La cosa queda així: dimecres ‘Tierra de Nadie’ amb la unificació definitiva i la visita de la germana d’Olga. Això serà a Telecinco. Dijous la gala d’expulsió i nominacions comença a Cuatro i segueix a Telecinco. Aquest programa passa a dilluns, que comença a Cuatro a les 21.40 i després a Telecinco. Jo ja no sé com explicar més tot això».
«Som fantàstics movent els programes. No sé si és més difícil seguir la programació de Supervivientes o les proves de Lara», va fer broma el conductor sobre aquest enèsim canvi.
Notícies relacionadesCal recordar que, a més d’haver portat als dimecres la històrica gala dels dijous per competir contra ‘Mask singer’, el ‘Conexión Honduras’ que presenta el mateix Jordi va passar als dilluns, per al cap d’unes setmanes tornar a diumenge. Ara aquesta gala torna a dilluns, mentre que ‘Tierra de nadie’ desapareix per primera vegada de dimarts i passa a dimecres per continuar torpedinant el talent que presenta Arturo Valls a Antena 3.
Tots aquests canvis es deuen principalment a l’Eurocopa, tot i que també que dimarts Cuatro estrena ‘Todo es verdad’, l’‘spin off’ de ‘Todo es mentira’ que presentaran Risto Mejide i Marta Flich en el ‘prime time’ de Cuatro.
- Vaga a tot Espanya Els metges catalans pressionen Salut per acabar d’una vegada amb les guàrdies de 24 hores
- Desastre a l’illa Cuba i l’«opció zero»: el pla impossible del Govern de Díaz-Canel per resistir el setge dels EUA
- Temporal de vent Tallada l’AP-7 en sentit nord a l’Hospitalet de l’Infant per un camió bolcat a causa del fort vent
- VA REBRE 166 PUNTS ¿Quines opcions haurien tingut Tony Grox i Lucycalys a Eurovisió després de petar-ho al Benidorm Fest? Els experts analitzen ‘T amaré’
- La costa, davant els temporals Catalunya vol reordenar i protegir el litoral: «Una de les prioritats és renaturalitzar platges»
