A ‘Conexión Honduras’
Omar surt expulsat definitivament de ‘Supervivientes’, que va reunificar els desterrats
El nòvio d’Anabel Pantoja va abandonar definitivament el concurs, mentre que Lola i Lara continuen

Omar es va convertir ahir a la nit en el novè expulsat definitiu de ‘Supervivientes’. Durant la gala de ‘Conexión Honduras’ presentada per Jordi González els espectadors van poder votar entre el nòvio d’Anabel Pantoja,, els tres concursants desterrats, sent el primer el que va sortir eliminat.
«Escolta’m el que et dic. Tranquil·la. Ja saps que tindràs tot el meu suport fora. Et recolzaré al màxim perquè saps que ets la meva finalista. Les gairebé dues setmanes que he estat amb tu han sigut brutals. Has de continuar lluitant tot i que et posis en aquest corralet», li va dir el jove a Lola, que va tornar a plorar després d’acomiadar la setmana passada la seva amiga Palito, amb la qual va conviure a prop dos mesos.
Notícies relacionadesD’altra banda, el concurs va portar a terme la seva esperada reunificació de concursants. Això sí, ho va fer per parts i de moment només Melyssa i Alejandro s’han retrobat amb les desterrades. La primera va ser elegida al guanyar una prova de recompensa. Gràcies al seu gran equilibri, Melyssa va aconseguir el primer passi per anar a Cayo Paloma.
Per la seva banda, Alejandro Albalá va ser el vencedor d’un altre mític joc del programa, en el qual els concursants havien de reptar per la sorra i moure al seu torn una pilota amb el cap pel recorregut. Al guanyar la carrera, aconseguia el segon passi.
- La periodista que va dinar amb Mazón vol que es posi el focus en els que decidien
- Educació La sincera crítica d'una mare pel cost de 'La tornada al col·le': "Ens han demanat vuit llibres i no sap ni llegir ni escriure"
- Suport a Sánchez com a líder i candidat a la presidència
- Tornada a les aules Maribel Tarrès, directora d’institut: «M’agradaria que Educació retirés la prohibició total dels mòbils»
- La Catalunya dels 10 milions posa a prova els plans del Govern
- Successos Una passatgera del bus bolcat a Santa Susanna: «El conductor estava marejat abans de l’accident»
- GP DE CATALUNYA Els Márquez, feliços: Àlex guanya i Marc (gairebé) es corona
- Centres penitenciaris Una agressió sexual a Lledoners i un atac múltiple a funcionaris de Brians 2 en només dues setmanes
- Després de l’estiu Els veïns de Bellvitge es retroben en les seves festes: «Venim pels nens, però ens provoca nostàlgia»
- Accident de trànsit Un autocar bolca a la C-32 a Santa Susanna i deixa 53 persones afectades, tres d’elles greus