Vídeo
Jesús Cintora porta de nou al directe el seu conflicte amb TVE: «Ens ordenen»
El presentador va haver de donar pas a un especial dels Serveis Informatius de TVE

Jesús Cintora torna a llançar un dard a TVE a poques setmanes del seu comiat de la televisió pública. El presentador de ‘Las cosas claras’ va aprofitar la compareixença de Pedro Sánchez per llançar un missatge directe a la corporació que, després del nomenament del seu nou president, José Manuel Pérez Tornero, ha confirmat la cancel·lació de l’espai.
Aquest dimarts 22 de juny, el president del Govern compareixia cap a les 14.30 hores per anunciar els indults als presos del procés català. Per això, Cintora va haver de passar el testimoni als serveis informatius de TVE: «Ens ordenen connectar amb informatius».
Una fórmula que va cridar sorprenentment l’atenció dels espectadors i que no va tardar a generar un gran nombre de comentaris en xarxes socials. De fet, la frase escollida pel periodista ha despertat tota mena d’opinions.
Notícies relacionades
Sens dubte, l’emissió de ‘Las cosas claras’ ha suscitat la polèmica des d’abans de l’estrena, sobretot entre els treballadors de la corporació. Moltes veus com Rosa María Mateo, presidenta de l’ens fins al març, han sigut molt crítiques amb el programa, que acabarà a mitjans del pròxim mes de juliol.
La principal crítica ve de l’externalització de la producció. Molts dels professionals de Radiotelevisió Espanyola mostren el seu total rebuig de l’externalització dels programes informatius, com el que presenta Cintora.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Sous públics Els funcionaris de l’Estat cobraran una paga per retards i la pujada del 0,5% en la nòmina de juliol
- Pakito i Akkaspace, dos ‘hackers’ adolescents
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Incendi forestal a Girona: confinen els veïns de dos barris de la ciutat
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Entrevista Fito Páez: «Després del fracàs de les esquerres, el món està brutalitzat i tirant a la dreta»
- Després d’acordar l’ampliació Junts reclama «el 100% de la titularitat» de l’aeroport de Barcelona-el Prat i la creació d’una filial catalana d’Aena
- Les anomenades arbovirosis El Govern llança un front comú contra les malalties transmeses per mosquits, sobretot el dengue