Se’n va a Barcelona

El curiós moment en què María Llapart fa fora Ferreras ‘Al rojo vivo’: «Antonio, va, home»

La periodista va haver d’insistir al comunicador perquè acomiadés el programa

El curiós moment en què María Llapart fa fora Ferreras ‘Al rojo vivo’: «Antonio, va, home»
1
Es llegeix en minuts

La Sexta s’està abocant amb les eleccions a la Generalitat de Catalunya d’aquest 14 de febrer. ‘Al rojo vivo’ és un d’aquests programes que no es perden res del que ocorre a la regió autonòmica i en la seva última entrega, centrada en gran part en el procés electoral català, Antonio García Ferreras i María Llapart van viure un curiós moment.

El presentador estava comentant amb alguns dels seus col·laboradors diversos temes, però no va apreciar que ja hauria d’haver acabat la conversa perquè s’havien passat de temps. No obstant, el conegut periodista va comptar amb l’ajuda de María Llapart que el ‘va fer fora del plató’.

Notícies relacionades

Com que la copresentadora veia que Ferreras no parava es va veure obligada a saltar: «Antonio, va. Home. T’he de tallar, que és que s’ha de marxar», va expressar. Per la seva banda, Ferreras va somriure i es va acomiadar amb cara aclaparada.

La raó per la qual hi havia tanta urgència perquè el presentador se n’anés sense encara haver acabat el programa era perquè havia d’agafar un tren per anar a Barcelona, tal com Llapart va comentar després. Ferreras seguirà des de la ciutat catalana les eleccions de diumenge en la programació especial que ha preparat La Sexta per a tot el cap de setmana amb motiu de la cita a les urnes.

Temes:

La Sexta